دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۷۷
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری گناوه گفت:نظارت صحیح دستگاه های متولی در زمینه بهبود کیفیت و کمیت نان در شهرستان گناوه از موارد بسیار مهم است که باید در دستور کار ادارات مرتبط قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر چهار شنبه در نشست کمیسیون آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه کار نانوایی ها به طور مستقیم با همه اقشار جامعه ارتباط دارد بنابراین رضایت مندی عمومی به عنوان یک اصل اساسی و مهم در این مورد برای ما مطرح و اهمیت داردو باید کوشید تا به هر طریق ممکن رضایت مردم کسب شود.

سرپرست فرمانداری گناوه افزود: اختلال در ارائه خدمات عمومی به بهانه های مختلف به هیچ عنوان واز هیچ کسی پذیرفتنی نیست و مردم باید به نحو مطلوب از خدمات  مورد انتظار بخصوص در حوزه نان به لحاظ کیفی و کمی  برخوردار شوند.

وی تصریح کرد : کیفیت و کمیت نان مورد نیاز مردم در شهرستان نباید تحت تاثیر موضوعات مختلف اداری یا صنفی و یا اقدامات نامناسب قرار گیرد.

مهرجو گفت: نظارت صحیح دستگاه های متولی در زمینه بهبود کیفیت و کمیت نان در شهرستان گناوه از موارد بسیار مهم است که باید در دستور کار ادارات مرتبط قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: صرف بازدید از واحدها به تنهایی کافی نیست بلکه نظارت‌های صورت گرفته باید به گونه‌ای اجرا شود که منجر به نتیجه‌گیری و ارائه خدمات مطلوبتر و با کیفیت بهترشود به نحوی که موجب افزایش امید در جامعه شده و مردم به این نظارت ها اعتماد کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر