دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۰۱
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مدیران شهرستان تنگستان مصوبات جلسات را جدی بگیرند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر شنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده شهرستان دشتستان ضمن تسلیت رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: سلامت یکی از مهمترین مقوله هایی  است که مورد توجه است و باید سلامت افراد جامعه در اولویت اول  مدیران و افراد جامعه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: ارتقای سطح سلامت جامعه در گرو تعامل و همکاری‌های همه جانبه مدیران ادارات و شهروندان با شبکه و مرکز بهداشت شهرستان است.

فرماندار تنگستان با اشاره به استفاده نخل‌داران از قرص برنج برای آفت کشی و عدم اطلاع باغداران از آسیب‌های جدی این قرص خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و صنعت معدن و تجارت ضمن اطلاع رسانی لازم را داشته باشند و با بازدید های مستمر از داروخانه‌ها، سم‌فروشی‌ها و عطاری‌ها در صورت مشاهده عرضه قرص برنج برخورد قانونی به عمل آورند.

وی با اشاره به اجرای طرح سامانه پرونده الکترونیک سلامت(سپاس) تصریح کرد: ایجاد بستر لازم برای ارائه خدمات پیشرفته سلامت الکترونیکی از طریق پرونده الکترونیکی سلامت، نظارت بر کیفیت ارائه خدمات سلامت، مدیریت حوزه سلامت کشور مبتنی بر اطلاعات دقیق و یکپارچه، افزایش سرعت و کیفیت تولید دانش پزشکی و زیستی و ایجاد بستر لازم برای توزیع عادلانه منابع سلامت و ارزش از ماموریت‌های سامانه سپاس است.

رفیعی‌پور با بیان اینکه بحث سلامت در جامعه بسیار اهمیت دارد تاکید کرد: در مورد بهداشت عمومی مردم با هیچ کسی تعارفی نداریم و اگر قرار است کاری انجام شود درست و اصولی باید صورت گیرد و اگر قرار نیست کاری انجام شود از قبل گفته شود تا بررسی و مشکلات آن حل شود و همچنین کارها و اقدامات باید اساسی باشند و نباید به نیت رفع تکلیف فعالیت ها صورت گیرد.

فرماندار تنگستان ضمن گلایه از برخی مدیران افزود: اگر مصوبه و دستوری صادر می شود و در  زمان مشخص شده مشکل برطرف نشود به طور جدی آن را پیگیری خواهیم کرد و با هیچ فرد و اداره‌ای تعارف نداریم و برخورد قانونی می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر