يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، شماری از خانواده های بوشهری و مسوولان شامگاه چهارشنبه یک تن مواد مخدر کشف شده توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان امحا شد.به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: درنیمه نخست امسال دو تن و 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است که از این مقدار یک تن دراین آیین امحا شد.سردار حیدرعباس زاده افزود: میزان کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 154درصد افزایش دارد .
کد خبر: ۶۳۴۹
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: در آیینی با حضور نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، شماری از خانواده های بوشهری و مسوولان شامگاه چهارشنبه یک تن مواد مخدر کشف شده توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان امحا شد.

به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: درنیمه نخست امسال دو تن و 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است که از این مقدار یک تن دراین آیین امحا شد.

سردار حیدرعباس زاده افزود: میزان کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 154درصد افزایش دارد .

وی یادآورشد: به رغم اینکه استان بوشهر بارانداز مواد مخدر نیست و مسیر ترانزیت به برخی از استان های غربی است اما پلیس با اشراف بر عملکرد قاچاقچیان مواد مخدر عملکرد خوبی در مبارزه با سوداگران مرگ دارد .

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در همین رابطه 60 باند مهم توزیع کننده مواد مخدرکه مواد را از استان های جنوبی کشور بارگیری و ترانزیت می کردند شناسایی و منهدم کرد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه 90درصد مواد مخدر تولیدی دنیا در کشور افغانستان کشت می شود گفت: شش هزار تن مواد مخدر سالانه در افغانستان کشت می شود که بخشی از طریق دریای آزاد به کشورهای امریکایی و اروپایی ، آسیای میانه و روسیه و بخشی نیز وارد ایران می شود که قسمتی برای مصرف و قسمتی نیز ترانزیت می شود.

وی ادامه داد: پلیس بعنوان متولی تامین نظم و امنیت داخلی یکی از ماموریت های خود را مقابله با این پدیده می داند که در همین راستا چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در مبارزه با قاچاقچیان عمده و توزیع کنندگان خرده که از مطالبات مردمی است کارنامه موفقی دارند.

وی افزود: در همین راستا پلیس 80 درصد خرده فروشان مواد مخدر و معتادان تابلو را جمع آوری کرده است. 

دراین آیین ازخانواده شهید کره بندی از ماموران مبارزه با مواد مخدراستان بوشهربا اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر