دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد افزود: این شهرستان از جمله نقاطی است که در معرض بسیاری از بلایای طبیعی قراردارد و باید آمادگی همه جانبه و...
کد خبر: ۶۳۹۷
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان گفت: مدیریت در زمان بحران نیازمند تعامل، هماهنگی وهمکاری همه دستگاه های مرتبط، مسوولان و مردم دارد تا آرامش در منطقه برقرار شده و بحران حل شود.

به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید کریم آزاد در نشست ستاد مدیریت بحران دشتستان افزود: این شهرستان از جمله نقاطی است که در معرض بسیاری از بلایای طبیعی قراردارد و باید آمادگی همه جانبه و لازم برای مقابله با حوادث ایجاد شود.

وی اضافه کرد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان کارگروه ویژه دستگاه اجرایی خود را فعال نموده و کارشناسانه مسائل مبتلابه شهرستان را رصد کنند.

مهندس کریم آزاد با اشاره به برنامه های هفته کاهش بلایای طبیعی بیان کرد: این هفته فرصت خوبی است که به بحث آموزش، بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف و سنجش میزان آمادگی لازم هم از حیث ظرفیت های نیروی انسانی و هم تجهیزات، امکانات و ماشین آلات پرداخته شود.

وی گفت: از آنجایی که در سه سال گذشته دو حادثه سیل و زلزله خسارات زیادی به شهرستان وارد کرد، لزوم هوشیاری و آمادگی همه دستگاه ها را دو چندان می کند.

مهندس کریم آزاد افزود: با توجه به نزدیکی فصل بارش مسوولان همه دستگاه ها با بخشداران، شهرداران و دهیاران هماهنگ باشند و هر کدام از دستگاه ها مسوولیت محوله خود را در مورد سیلاب انجام دهند و اگر پروژه ای دارند، به اتمام برسانند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان، بر احداث سدهای بالادست شهر برازجان برای مهار روان آب ها، لایروبی سازه های آبخیزداری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها، مدیریت اسکان مناسب و ایمن عشایر، آماده بودن مدیران دستگاه های اجرایی و ارائه لیست ماشین آلات سبک و سنگین به فرمانداری تاکید کرد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر