دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی 20 میلیارد ریال برای امور عشایر این شهرستان تخصیص داده شد که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته این بخش دو برابر افزایش یافته است.به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست شورای عشایری دشتستان افزود: عشایر نقش موثری در خودکفایی اقتصادی بویژه تولید گوشت قرمز دارند.وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای استقبال و خدمات رسانی به عشایر را دارد.زارع بیان کرد: با توجه به اینکه 70 درصد از جامعه عشایری استان بوشهر در دشتستان مستقر است خواستار خدمات بیشتر امور عشایر استان به عشایر این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۶۴۴۰
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی 20 میلیارد ریال برای امور عشایر این شهرستان تخصیص داده شد که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته این بخش دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست شورای عشایری دشتستان افزود: عشایر نقش موثری در خودکفایی اقتصادی بویژه تولید گوشت قرمز دارند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای استقبال و خدمات رسانی به عشایر را دارد.

زارع بیان کرد: با توجه به اینکه 70 درصد از جامعه عشایری استان بوشهر در دشتستان مستقر است خواستار خدمات بیشتر امور عشایر استان به عشایر این شهرستان هستیم.

وی گفت: اعتبارات عشایری و خدمات دهی به آنها با توجه به شاخص های جمعیتی عشایری در هر بخش توزیع می شود.

فرماندار دشتستان خواستار همکاری بیشتر جامعه عشایری بویژه خانواده های عشایر با دستگاه های مرتبط با امور عشایر از جمله آموزش و پرورش و بهداشت شد.

وی بر اجرای طرح هادی روستایی ایل شهر، کددار کردن روستاهای عشایری، آبرسانی به عشایر، پوشش تلفن همراه، ارائه خدمات موثر بهداشتی، برگزاری کلاس های آموزشی، نصب و راه اندازی مولدهای برق خورشیدی و افزایش سهمیه آرد عشایری تاکید کرد.

زارع گفت: در فصل بارندگی راه های عشایری با همکاری اداره راه وشهرسازی و بنیاد مسکن بازگشایی شود.

به نوشته ی ایرنا، وی اضافه کرد: برگزاری جشن های عشایری برای ترویج فرهنگ و آداب و سنن عشایر درهر منطقه و بخش برنامه ریزی شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر