جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۷۸۵
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: با برگزاری مجمع انتخابات هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان بوشهر غلامحسین ایزدی به عنوان رئیس جدیداین هیات انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نایب رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در این مجمع با اشاره به پیشینه خوب استان بوشهر در بعد ورزش قهرمانی گفت:  در ارزیابی های صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، استان بوشهر در سال گذشته در جایگاه شانزدهم کشور قرار گرفت و انتظار داریم امسال بر حسب شاخص های فدراسیون این رتبه  ارتقا یابد.

بهمن نیکخو افزود: با توجه به شاخص خوب ورزشکاران استان در بعد ورزش قهرمانی در رشته های مختلف، فدراسیون از قهرمان حمایت جدی می کند.

وی گفت: هیات های استانی از ظرفیت های رسانه ای برای معرفی این رشته و قهرمانان تلاش کنند.

نیکخو افزود:  ورزش قهرمانی غرور ملی را ترویج می دهد ، هنگامی که مدال آوران  ایران در میدان های بین المللی پرچم کشورمان را به اهتزار در می آورند باعث غرور ملی مردم می شود. یکی از اهداف فدراسیون نیز توسعه این رشته برای تربیت ورزشکاران مستعدد در استان ها  و هیات استانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت:  هیات جانبازان و معلولین یکی از هیات های مدال آور در عرصه ملی و بین المللی است که مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرقرار گرفته است.

احمد بهروزیان فرد افزود: هم اکنون یک سهمیه پار المپیک 2020 توکیو توسط محمدرضا احمدی ورزشکار گناوه ای برای استان بوشهر کسب شده است .

وی گفت: زیرساخت مناسبی برای توسعه این رشته در مرکز استان و سایر شهرستان ها فراهم شده است  و با برگزاری دوره های آموزشی به دنبال توسعه این رشته در بعد همگانی و قهرمانی در سطح استان هستیم.

در این آیین دو نامزد پست ریاست این هیات در دور اول غلامحسین ایزدی و افشین محمد زاده هرکدام 8  رای  به دست آوردند . طبق اساس نامه مجامع هیات های ورزشی انتخابات به دور دوم کشیده شد که در این مرحله غلامحسین ایزدی 11 رای و افشین محمد زاده 5  رای  کسب کردند که غلا محسین ایزدی برای 4 سال ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر