سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش مداحان و ذاکرین شهرستان دشتستان با عنوان 'ستایشگران حرم' با حضور مداحان و شاعران مذهبی در شهر برازجان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان در این همایش گفت: یک مداح می تواند به عنوان سفیر جامعه مدنی و خانوادگی پیام اهل بیت (ع) را به مردم انتقال دهد.سرهنگ نعمت الله غلام پور افزود: مداح می تواند با گفتار و هنر خود مردم جامعه را به خیر خواهی و دوری از اختلافات راهنمایی کند.وی از ویژگی های مهم مداحان را متانت در گفتار، استفاده از جملات خوب و صحیح، رعایت عفت و تقوای الهی درمداحی و داشتن بصیرت در گفتار و عمل عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۲۹
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: همایش مداحان و ذاکرین شهرستان دشتستان با عنوان 'ستایشگران حرم' با حضور مداحان و شاعران مذهبی در شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان در این همایش گفت: یک مداح می تواند به عنوان سفیر جامعه مدنی و خانوادگی پیام اهل بیت (ع) را به مردم انتقال دهد.

سرهنگ نعمت الله غلام پور افزود: مداح می تواند با گفتار و هنر خود مردم جامعه را به خیر خواهی و دوری از اختلافات راهنمایی کند.

وی از ویژگی های مهم مداحان را متانت در گفتار، استفاده از جملات خوب و صحیح، رعایت عفت و تقوای الهی درمداحی و داشتن بصیرت در گفتار و عمل عنوان کرد.

غلام پور ادامه داد: مداحان به عنوان ذاکر اهل بیت باید دقت کافی در بیان مطالب و اشعار را به عمل آورند.

وی گفت: یک مداح باید راه و مسیرش با نظام جمهوری اسلامی و تقویت دین خدا و انقلاب و آرمان های انقلاب و ولایت باشد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 320 مداح و ذاکر اهل بیت در شهرستان دشتستان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام حسن شیخی افزود: برگزاری دوره های آموزشی مداحی، تبیین آسیب ها، انحرافات و تحریف ها در مدیجه سرایی برای اعتلای فرهنگ مداحی و ارزش های دینی و مذهبی در جامعه از مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات در این حوزه است.

دراین آیین در رثای شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا مدیحه سرایی و سوگواری شد.

به نوشته ی ایرنا، در پایان مراسم همچنین آقای جواد قاسم پور به عنوان مسوول کانون بسیج مداحان شهرستان دشتستان معرفی شد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر