جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان:
خلیج فارس: مسعود شکوهی گفت: در این خصوص با سید محمد خاتمی هم نگرانی های مردم استان را در میان گذاشتیم که ایشان ضمن اعلام ارادت خود به مردم بوشهر تاکید نمود هرگونه اقدامی که موجب نگرانی مردم این استان شود از نظر اینجانب مردود می باشد.\r\n
کد خبر: ۶۶۷
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان می گوید: مدیران وزارت نفت باید نگرانی های مردم بوشهر در خصوص تغییرات مدیریتی در پارس جنوبی را جدی بگیرند.

به گزارش فکرشهر، مسعود شکوهی در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: با احترام به همه نیروهای توانمند و متخصص کشور، متاسفانه اخیرا اخبار نگران کننده ای درمورد انتصاب افرادی غیر بومی در پارس جنوبی مطرح شده که باعث نگرانی مردم استان  گردیده است.

وی ادامه داد: سابقه حضور مدیران متعدد در پارس جنوبی نشان داده که مدیران بومی از اقبال و رضایت مندی بیشتری در میان مردم منطقه و استان برخوردار بوده اند.

شکوهی افزود: متاسفانه مصوبه دولت قبل برای جدا شدن بخشی از استان هرمزگان و الحاق به استان فارس این نگرانی را در مردم استان بوشهر تقویت نموده که با حضور مدیری غیر بومی ممکن است بستر مناسبی برای پایمال شدن حقوق مردم این استان نیز فراهم شود.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اظهار داشت: به نظر می رسد تحریک افکار عمومی استان بوشهر آن هم توسط وزارت نفت دولت روحانی که مردم بوشهر بیشترین اقبال را در انتخابات گذشته به ایشان نشان داده اند، پاسخ مناسبی به قدر شناسی مردم این استان نیست و لازم است وزارت نفت در این باره دقت نظر لازم را داشته باشد.

وی افزود: در این خصوص با سید محمد خاتمی هم نگرانی های مردم استان را در میان گذاشتیم که ایشان ضمن اعلام ارادت خود به مردم بوشهر تاکید نمود هرگونه اقدامی که موجب نگرانی مردم استان بوشهر شود از نظر اینجانب مردود می باشد.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اظهار داشت: متاسفانه برخی شکست خوردگان انتخابات که بغض این شکست را در سینه دارند سعی دارند با ارتباط دادن تغییرات احتمالی در مدیریت پارس جنوبی، عامل این تغییر و انتصاب یک غیر بومی را خواست اصلاح طلبان معرفی نمایند.

رییس شورای شهر بوشهر در دوره سوم افزود: اطلاع موثق داریم که قرار است چنانچه مدیری غیر بومی در پارس جنوبی منصوب شود، برخی صاحبان تریبون با منتصب کردن این تغییر به اصلاح طلبان، افکار عمومی استان را علیه جریان اصلاحات و شخص سید محمد خاتمی تحریک کنند که از همین جا اعلام می کنیم نه تنها اصلاح طلبان استان بلکه هیچ یک از بزرگان اصلاح طلب در کشور نیز با تغییر مدیریتی در پارس جنوبی که  موجب نگرانی مردم استان باشد،موافق نیستند.

 وی افزود: معتقدیم که نمایندگان استان که دو تن از آنها در کمیسیون انرژی عضویت دارند و شخص استاندار با توجه به ارتباط گذشته شان با وزارت نفت، باید به نگرانی های مردم استان در این باره پایان دهند. /ص

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر