سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۵۷
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار بوشهر۱۳ پروژه عمرانی، کشاورزی و شهری با ۷۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دشتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، استاندار بوشهر سه‌شنبه دراین آئین گفت: اقدام‌های صورت گرفته در شهر خورموج بیانگر وجود فضای همدلی بین شورای و شهرداری است.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه طرح گلخانه‌ای در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار از جمله این پروژه‌هاست که برای اجرای آنها ۳۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار بوشهر گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۵۲ نفر فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: احداث یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری دولت تدبیر و امید آن هم در شرایط نامطلوب مالی دولت اقدامی جهادی در عرصه خدمت به محرومان است.

گراوند افزود: سال گذشته ۱۷.۵میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدهای مسکونی به کمیته امداد پرداخت شد.

استاندار بوشهر یادآورشد: تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی از این واحدها در هفته دولت امسال واگذار و مابقی نیز در دهه فجر آماده واگذاری است که در شهرستان دشتی ۴۸ واحد مسکونی با دو میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان  اعتبار احداث و به جامعه هدف واگذار شد.

استاندار بوشهر گفت: بهسازی قطعه اول محور خورموج - لاور شرقی - دشت پلنگ به طول ۶ کیلومتر با اعتبار هفت میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان  از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان دشتی است.

گراوند بهره‌برداری از پروژه  ۲۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار، شرکت کارینا پلاستیک جنوب تولید کننده مصنوعات پلیمری با هزینه ۹۵۰ میلیون تومان در خورموج و پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری خیرساز شهرستان دشتی با یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۲۵ مترمربع را از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان دشتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای پنج پروژه آب و فاضلاب روستایی با اعتبار یک میلیاردو ۵۰میلیون تومان در شهرستان دشتی گفت: این پروژه‌ها شامل افتتاح شبکه توزیع روستای عربی، شبکه توزیع چهار روستای دشتی و همچنین آغاز عملیات اجرایی مخزن ۵۰۰ متر مکعبی چاووشی، مخزن ۵۰۰ متر مکعبی نوار ساحلی و تصفیه خانه آب روستای عربی است.

گراوند اضافه کرد: در ۲ سال گذشته در استان بوشهر ۵۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه آب روستایی انجام شد و امسال ۶۶۰ کیلومتر در دست اجراست.

وی گفت: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد شهرستان دشتی در خورموج و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمران شهری دشتی با ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان از جمله دیگر پروژه‌های شهرستان دشتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر