شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۶۵
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: عضور هیأت رئیسه و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از همه دست اندرکاران و فعالان مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش فکرشهر، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار صداو سیمای مرکز بوشهر گفت : در شرایط خاصی قرار داریم که در ماه پایانی سال ۹۸ با آن مواجه شده ایم به تعبیر مقام معظم رهبری ویروس منحوس کرونا نه تنها ایران و بلکه بیشتر کشورهای جهان را در بر گرفته و متاسفانه روزانه شاهد از دست رفتن جان انسان‌ها به خاطر این ویروس خطرناک هستیم .

آیت الله حسینی بوشهری افزود: ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به مردم خوب عزیز و ولایتمدار استان بوشهر گفت: انشالله سالی پر خیر و برکت برای مردم مومن و مردم استان ما باشد و خدای متعال مردم ما را از نعمت صحت سلامتی و خیرات و برکات و نعمت های فراوان خودش سازد.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت : مردم باید توصیه‌های مسئولین پزشکی و بهداشت و سلامت توجه لازم را داشته باشند .

عضور هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از عوامل اصلی و اساسی که باعث گسترش این ویروس می‌شود و تفاوت محسوسی با سایر ویروس‌ها دارد سرعت انتقال این ویروس از فردی به افراد دیگراست  لذا تجمعاتی که باعث می شود این ویروس گسترش پیدا کند و جان آنها را به خطر بیاندازد یکی از مسائل مهمی است که باید از آن پرهیز کرد .

 

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد:همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی به خوبی به خاطر همدلی وبا هم بودن و توجه به دشمن توانستیم با سربلندی و افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم ، در این مرحله نیزمی توانیم با سربلندی و افتخار این ویروس را پشت سر بگذاریم.

وی بیان داشت:خوشبختانه من اطلاع دارم مسئولین استان ، نماینده محترم ولی فقیه ؛ استاندار محترم ، فرماندهان محترم ارتش و سپاه در استان ، هلال احمر ، شهرداری ، نیروهای مردمی و خودجوش ،  کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان به صحنه آمده اند و تا هم اکنون با تلاشی که داشتند استان بوشهر نسبت به سایر استان‌ها مشکلات کمتری داشته است که امیدواریم روز به روز کاهش یابد و نه تنها استان ما که همه استان‌های کشور و همه امت اسلامی بتوانند از این ویروس منحوس نجات یابند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  با دعوت از خیریان گفت : خیرین همیشه در تمام صحنه ها حضور موثر داشته اند دراین مرحله نیز لازم است حضور پیدا کنند و کسانیکه از کاهش مسافر ، امرار معاششان با مشکل مواجه شده است را یاری کنند .

آیت الله حسینی بوشهری افزود : علاوه بر اینکه دولت در این چند روز اخیرتدابیری اندیشیده و تسهیلات و تمهیداتی را فراهم کرده و برخی از مردم نوعدوست و صاحبان املاک با همدلی و ایثارگری اجاره منازلی که طبیعتاً باید ماهانه به آنها پرداخته می شده را بخشیده و بعضی به تعویق انداختند از خیرین محترم انتظار می رود افراد نیازمند را  شناسایی و به آنها رسیدگی کنند.

 

عضور هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری  افزود:  در این ایام دانش آموزان ، طلاب و دانشجویان عزیز نیز دچار مشکل شدند نگرانی نیست و با تدبیری که صداو سیما اندیشیده است تا اندازه ای رفع مشکل کرده اند و امیدواریم که جبران بشود .

آیت الله حسینی بوشهری گفت : به خطر افتادن جان انسانها مایه نگرانی است و ما باید بتوانیم  هر چه از شیوع بیماری جلوگیری کنیم و تلفات انسانی کمتر شود به تعبیر رهبر انقلاب حسنه ای انجام داده ایم .

وی با اشاره به اینکه دنیا درگیر ویروس کرونا شده است براهمیت توجه به آن تأکید کرد و گفت :  و از همه کسانی آسیب ها را به جان خریده با ضد عفونی کردن معابر شهرها و شهرستانهای مختلف استان بوشهر بصورت شبانه روز در کاهش ابتلا به این ویروس همکاری می کنند و از کسانیکه بصورت خودجوش برای تهیه ماسک ، دستکش و لباس لازم برای پزشکان  پای کار آمدندصمیمانه تشکر می کنم .

حسینی بوشهری با اشاره به روزهای پایانی ماه رجب گفت : امسال آغاز سال جدید مصادف شده با روز شهادت امام کاظم علیه السلام باب الحوائج وروز مبعث در 27 ماه رجب ، در این روزهای پایانی ماه رجب ضمن رعایت نکات و توصیه های بهداشتی ، ارتباطمان با خدا را نزدیکتر کنیم و با توسل به ائمه اطهار (ع) در برطرف شدن مشکلاتمان از آنها مدد بگیریم .

وی با بیان اینکه نمازهای جمعه  و جماعات تعطیل شده اند گفت : اما دعا و راز و نیاز در منازل تعطیل نمی شوند و بیقین آثار معنوی راز و نیاز با خداوند متعال می تواند ما را در برطرف کردن مشکلات یاری کند .

آیت الله حسینی بوشهری گفت: امیدواریم که این روزهای سخت را هم با سلامتی پشت سر بگذاریم و مردم به کسب و کار ،  و به شادابی و نشاط شان برگردند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  افزود: از مسافرت های غیر ضروری پرهیزکنیم تا این زنجیره قطع شود وهر چه زودتر این ویروس که موجب شده خانواده ها از هم فاصله بگیرند تمام شود تا مردم به کسب و کار و شادی برگردند .

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از صداو سیمای مرکز استان بوشهر هم تشکر کرد و گفت : صداو سیما که هم در سطح ملی و هم در سطح استانی در این ایام که در زمینه اطلاع رسانی سنگ تمام گذاشتند صمیمانه تشکر می کنم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر