شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد...
کد خبر: ۶۸۷۹۴
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۱

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جابر پاپری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرایت آن در اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هموطنان با مسؤلان وزارت بهداشت مبنی پرهیز هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها، تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹  به استثناء محموله های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اجرا نمی‌شود.

وی بیان کرد: تردد محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کردند، در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۸  اسفند تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پنج فرودین ۹۹ و از ساعت ۷ روز پنج شنبه  تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین ممنوع است.

وی ادامه داد: مجوز تردد برای محموله‌های ترافیکی دارای مجوز ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶ و ۹ فروردین ۹۹ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

پاپری کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر