چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: اسید پاشی اخیر در شهر اصفهان یک توطئه و جنایت بزرگ است وهمه نیروهای انقلابی ومسوولان نظام مقدس اسلامی بشدت آن را محکوم کرده اند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرخورموج افزود: عاملان این اقدام به عنوان یک منکر بزرگ باید شناسایی و مجازات شوند.وی اضافه کرد: ارتباط دادن این جنایت و منکر بزرگ به نیروهای انقلابی ومتدین درقالب فریضه امر معروف ونهی ازمنکر یک توطئه دیگر ازسوی دشمنان داخلی و استکبارجهانی و ایادی آنان است.
کد خبر: ۷۰۳۰
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: اسید پاشی اخیر در شهر اصفهان یک توطئه و جنایت بزرگ است وهمه نیروهای انقلابی ومسوولان نظام مقدس اسلامی بشدت آن را محکوم کرده اند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرخورموج افزود: عاملان این اقدام به عنوان یک منکر بزرگ باید شناسایی و مجازات شوند.

وی اضافه کرد: ارتباط دادن این جنایت و منکر بزرگ به نیروهای انقلابی ومتدین درقالب فریضه امر معروف ونهی ازمنکر یک توطئه دیگر ازسوی دشمنان داخلی و استکبارجهانی و ایادی آنان است.

امام جمعه خورموج خواستارهوشیاری و بصیرت مردم و نخبگان وهمه آحاد جامعه برای مقابله با این توطئه شیطانی وبزرگ دشمنان که سعی دارند احکام مسلم اسلام را خدشته دارکنند، شد.

وی با اشاره به مقارن شدن روز عاشورا با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اظهارکرد: امام حسین(ع) به عنوان بزرگترین الگو و اسوه ما شیعیان ومسلمانان برای ایستادگی دربرابرظلم، زیاده خواهان و استکباردرطول تاریخ بوده است.

مصلح افزود: امسال مراسم روز عاشورا وعزاداری حسینی به صورت خیابانی درسطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزارخواهد شد و همه هیات های عزاداری مساجد مراسم روز عاشورا درسطح خیایان های شهرها وروستاها برگزارخواهند کرد. 

امام جمعه برازجان نیز گفت: اخلاص درعمل و معرفت نسبت به امام حسین(ع) اجر و پاداش ویژه ای نزد خدا دارد وباید در زیارت و عزاداری ها سرو سالار شهیدان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسن مصلح درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر برازجان افزود: روز عاشورا بزرگترین مصیبت براهل بیت است، غم این روز آن قدر بزرگ است که آسمان ها و موجودات عالم در این روز بر امام حسین(ع) و یارانش گریه می کنند.

وی بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری امام حسین(ع) در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

مصلح گفت: همه مردم در برگزاری مراسم محرم تلاش کنند و حضوری فعال داشته باشند و فقط شاهد برگزاری مراسم نباشند.

امام جمعه برازجان بر اهمیت اقامه نماز در حادثه عاشورا تاکید و تصریح کرد: دسته جات عزاداری روز عاشورا و تاسوعا به بهانه سینه زدن و عزاداری نماز را ترک نکنند و باید نماز را بر هرچیز دیگر مقدم داشت.

وی به حادثه 13 آبان اشاره کرد گفت: 13 آبان انقلاب دومی بود که باعث شکست ابهت استکبار جهانی آمریکای جنایتکار شد.

مصلح با اشاره به برخی ازجنایت های آمریکا در طول زمان علیه ملت مسلمان ایران افزود: آمریکای جنایت کار همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک مسلمانان جهان است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: با توجه به اینکه 14 آبان روز فرهنگ عمومی نام گذاری شده است، اصلاح فرهنگ عمومی در جامعه از همه کارها مهم تر است و جهت دهی فرهنگ جامعه باید ارزشی باشد.

وی با تقدیر از مجلس شواری اسلامی در تصویب قانون امربمعروف و نهی از منکر اضافه کرد: عاملان امربه معروف و نهی از منکر برای ترویج ارزش های اسلامی در جامعه نیاز به حمایت دارند.

مصلح همچنین موضوع اسیدپاشی درجامعه را حرکت جدید ضد انقلاب و ضد نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: هدف آنها از این امر ایجاد ناامنی و سلب امنیت روانی مردم در جامعه است که لازم است قوه قضائیه در شناسایی و برخورد با عوامل و مجرمان این امر قاطع باشد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر