فکرشهر: مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت تیمهای نظارت استانی برای بررسی عملکرد ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: سیستم پیامکی و تلفنی برای ثبت شکایات فرهنگیان از نحوه خدمات دهی فعال میشود.
به گزارش فکرشهر، فرشید سیاری در گفتوگو با تسنیم با اشاره به اینکه 10 هزار نفر از فرهنگیان اقدام به رزور اینترنتی مراکز اسکان نوروزی کردهاند، اظهار داشت: 20 درصد پذیرش به صورت اینترنتی بود و 80 درصدظرفیت پذیرش به صورت حضوری از 28 اسفند آغاز می شود.
وی افزود: تیمهای نظارت استانی متشکل از حراست، اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، تعاون و تدارکات هر استان به بازرسی از مراکز اسکان در طول ایام نوروز میپردازند و یک تیم نیز در وزارت آموزش و پرورش به صورت سیستمی از طریق تماس تلفنی با فرهنگیان مستقر در مراکز اسکان نوروزی به بررسی مشکلات آنها می پردازد.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهاندازی سیستم پیامکی و تلفنی برای ثبت انتقادات و شکایات فرهنگیان از نحوه خدمات دهی در مراکز اسکان نوروزی گفت: سیستم پیامک طی روزهای آینده فعال و شماره آن اعلام خواهد شد اما شمارههای تماس 82287010 و 11 آماده دریافت نظرات و مشکلات فرهنگیان در طول مدت حضورشان در مراکز اسکان هستند.
وی ادامه داد: اگر مشکلات گزارش شده حاد باشد بلافاصله تیم استانی به ستاد اسکان مربوطه برای بررسی آن اعزام میشود.
سیاری بیان کرد: بیشترین استقبال فرهنگیان برای حضور در استانهای اصفهان، خراسان رضوی، فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و یزد است.همچین فرهنگیان حداکثر سه شب در مراکز اسکان حضور یابند البته در استانهایی که استقبال از آنها کمتر است مدت حضور در مراکز اسکان میتواند بیشتر باشد.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نظارت مستقیم و غیرمحسوس را بر مراکز اسکان خواهیم داشت و تعرفه مراکز اسکان نیز در مقایسه با تابستان 92 تغییری نکرده است.
وی با اشاره به اینکه 10 هزار مدرسه، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و 50 اردوگاه آموزشی و تربیتی که در مجموع شامل 98 هزار کلاس درس و اتاق میشود آماده اسکان فرهنگیان در نوروز 93 هستند، اظهار داشت: 10 درصد این کلاسها و اتاقها با کیفیت ویژه، 40 درصد درجه اول، 30 درصد درجه ب و 20 درصد درجه ج هستند. /ص