شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ملی‌پوش بوشهری والیبال ساحلی ایران با گلایه از برخورد مسئولان با تیم والیبال دلیران دشتی گفت: واقعا جای تأسف دارد که ورزش والیبال در بوشهر نابود شده‌ است.به گزارش فکرشهر، ایمان کرمی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس از اتفاقات رخ داده پیرامون کناره‌گیری تیم والیبال دلیران دشتی به شدت گلایه کرد و گفت: واقعاً جای تأسف دارد والیبال در بوشهر نابود شده است، من و برادرم به اتفاق دیگر هم بازیکنانم از لیگ استان تا لیگ برتر با این تیم بودیم، حیف که هیچ کس دلش به حال این ورزش موفق در بوشهر نسوخت.
کد خبر: ۷۱۶۷
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: ملی‌پوش بوشهری والیبال ساحلی ایران با گلایه از برخورد مسئولان با تیم والیبال دلیران دشتی گفت: واقعا جای تأسف دارد که ورزش والیبال در بوشهر نابود شده‌ است.

به گزارش فکرشهر، ایمان کرمی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس از اتفاقات رخ داده پیرامون کناره‌گیری تیم والیبال دلیران دشتی به شدت گلایه کرد و گفت: واقعاً جای تأسف دارد والیبال در بوشهر نابود شده است، من و برادرم به اتفاق دیگر هم بازیکنانم از لیگ استان تا لیگ برتر با این تیم بودیم، حیف که هیچ کس دلش به حال این ورزش موفق در بوشهر نسوخت.

وی ادامه داد: بعضی از دوستان ندانسته و بدون مطالعه حرف‌هایی را می‌زنند که خنده‌دار است، والیبال با فوتبال قابل مقایسه نیست، مگر در ارومیه، گنبد و دیگر شهرهای والیبالی ایران همه بازیکن بومی هستند، اگر هم این چنین باشد، ما که بومی هستیم چه کاری برای ما انجام داده‌اند.

ملی پوش بوشهری تیم والیبال ساحلی ایران تصریح کرد:  مگر من بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران نیستم، کدام مسئول در بوشهر به من حتی یک تبریک خشک و خالی گفته است؟ ما 5 سال با جان و دل از لیگ استان برای این تیم از جان مایه گذاشتیم، آخر چه شد تمام رویاهای ما نقش بر آب شد، گناه آن بازیکن نوجوان هم‌استانی که به تیم ملی نوجوانان دعوت شده بود و با هزار امید و آرزو برای همراهی ما در لیگ برتر تمرین می‌کرد چیست؟

بازیکن تیم دلیران دشتی ادامه داد: صرفاً جهت اطلاع آن‌هایی که نمی‌دانند، ایمان کرمی‌نژاد، عبدالخالق کرمی‌نژاد، احمد صفدری، محمدعلی بیران، رضا امیری و امین رضوی 6 بازیکن بومی دلیران دشتی بودند که در لیگ یک والیبال ایران بازی کردند، تعداد ما از زمان حضور بومی‌های فوتبال در تیم شاهین لیگ برتر بیشتر بود اما دوستان عکسی را رسانه‌ای کردند که روز آخر تیم در تهران گرفته بود که برخی از بچه‌ها به دلیل مصدومیت یا کار ضروری در تیم حاضر نبودند.

بازیکن بوشهری تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان تصریح کرد: به جز یکی دو بار که در برنامه سکو اسم من را آورده‌اند و شخص شهروز غلام‌رضازاده که در هیئت والیبال پیگیر کارهایم بود اصلاً کسی ما را نمی‌شناسد و انگار ما غریبه‌ایم، اما ایرادی ندارد با افتخار پیراهن مقدس کشورمان را می‌پوشیم.

کرمی در آخر گفت: اردوی کیش تیم ملی عالی بود و با آمادگی کامل راهی بازی‌های آسیایی تایلند خواهیم شد تا در قالب 2 تیم الف و ب برای افتخارآفرینی تلاش کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر