يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی افزود: با توجه به دوره زمانی محدود قابلیت استفاده از خون های اهدایی، امسال برای نخستین بار صدور کارت نذر خون برای اهدا کنندگان صادر شد تا...
کد خبر: ۷۱۷۶
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا، عزاداران حسینی در این استان با مراجعه به پایگاه های این مرکز 333 واحد خون نذر کردند.

به گزارش فکرشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به دوره زمانی محدود قابلیت استفاده از خون های اهدایی، امسال برای نخستین بار صدور کارت نذر خون برای اهدا کنندگان صادر شد تا با نوبت بندی، در زمان مورد نیاز این افراد فراخوانی شوند.

وی اضافه کرد: برخی افراد در تاسوعا و عاشورا خون نذر می کنند که در ایام یادشده پایگاه های انتقال خون با ازدحام مراجعه کنندگان روبرو می شود.

حاجیانی ادامه داد: دراین ارتباط امسال در تاسوعا و عاشورا چهار پایگاه انتقال خون در شهرهای بوشهر، دشتستان، گناوه و کنکان فعال شد.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر بیان کرد: همه گروه های خونی در این استان مورد نیاز است اما همواره احتیاج به گروه های خونی منفی بیشتر است.

وی گفت: از مجموع 20 هزارو 461 واحد خون اهدایی در هفت ماه امسال یکهزارو 448 واحد از گروه های خونی منفی است که این آمار بیانگر فراوانی شمار مراجعه کنندگان گروه های خونی مثبت است.

حاجیانی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم نیک اندیش استان بوشهر در اهدای خون افزود: بوشهر همواره جزو پنج استان برتر کشور در زمینه اهدای خون است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر