دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خواستار شد:
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: جهاد کشاورزی جهت تامین سلامت غذایی و نظارت بیشتر بر نحوه توزیع سموم باید ضمن نظارت بر محل ارائه این سموم، آموزش های...
کد خبر: ۷۲۶۶
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: جهاد کشاورزی جهت تامین سلامت غذایی و نظارت بیشتر بر نحوه توزیع سموم باید ضمن نظارت بر محل ارائه این سموم، آموزش های لازم را در خصوص نحوه و مقدار مصرف این سموم به کشاورزان بدهد.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان افزود: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و دولت یازدهم در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام در این شهرستان اهتمام خاصی داشته و اقدامات ارزشمند و مهمی در این خصوص صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مهم ترین و باکیفیت ترین اقدامات در حوزه سلامت انجام گرفته و مردم از این اقدامات رضایت کامل دارند.

دهدشتی یادآور شد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از ابتکارات ارزنده وزارت بهداشت دولت یازدهم است و بخش عظیمی از مشکلات درمانی مردم مرتفع شده است.

ایشان تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت موجبات کاهش هزینه های خارج از تعرفه و حذف زیرمیزی می شود. 

معاون سیاسی فرماندار دشتستان گفت: در شرایط کنونی مشکل اسکان پزشکان از دغدغه های طرح تحول سلامت در دشتستان است که برای برطرف کردن این مسئله نهایت تلاش صورت خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز اظهار داشت: در اسلام تاکید فراوانی به مسئله بهداشت و سلامت در جامعه شده و در نظام جمهوری اسلامی نیز شاهد خدمات ارزشمندی در این حوزه هستیم.

علیرضا حاجیونی اضافه کرد: دولت یازدهم در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت مردم اهتمام زیادی داشته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان با تلاش و فعالیت دسته جمعی، اجرای این طرح با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و ضمن کاهش هزینه بیماران کیفیت خدمات نیز رشد محسوسی داشته است.

وی ادامه داد: همکاری پزشکان دشتستان با طرح تحول نظام سلامت بسیار خوب و قابل قبول است همچنین به زودی تعداد زیادی پزشک عمومی و متخصص در سراسر دشتستان به کار گرفته خواهند شد و امیدواریم با این تدابیر، مشکل کمبود پزشک در این شهرستان مرتفع شود.

به نوشته ی ایرنا، حاجیونی از بازسازی و راه اندازی بیمارستان 60 تختخوابی 17 شهریور برازجان خبر داد و افزود: راه اندازی این مجموعه بزرگ تخصصی گامی در رضایتمندی مردم از خدمات درمانی است.

وی افزود: پس از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، استفاده عموم از مراکز دولتی افزایش خواهدیافت لذا بیمارستان ها، درمانگاه ها و مجموعه های پزشکی دولتی باید در خصوص تکمیل تجهیزات خود اقدام نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر