دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: بنیاد برکت از سال 89 تاکنون 55 کلاس درس درقالب 15مدرسه در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.به گزارش فکرشهر، احمد مرادی در گفت وگو با ایرنا افزود: این مدارس با زیربنای پنج هزار و700 مترمربع و 38 میلیارد و380میلیون ریال اعتبار در مناطق حاشیه ای و محروم شهرها و روستاهای دور افتاده استان بوشهر احداث شده است.وی اضافه کرد: هم اکنون نیز یک مدرسه هشت کلاسه با 530 مترمربع زیربنا و چهار میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت در این استان در دست ساخت است.
کد خبر: ۷۳۱۸
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: بنیاد برکت از سال 89 تاکنون 55 کلاس درس درقالب 15مدرسه در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

به گزارش فکرشهر، احمد مرادی در گفت وگو با ایرنا افزود: این مدارس با زیربنای پنج هزار و700 مترمربع و 38 میلیارد و380میلیون ریال اعتبار در مناطق حاشیه ای و محروم شهرها و روستاهای دور افتاده استان بوشهر احداث شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز یک مدرسه هشت کلاسه با 530 مترمربع زیربنا و چهار میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت در این استان در دست ساخت است.

مرادی اضافه کرد: این مدرسه هشت کلاسه 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهارکرد: همچنین درچند روز آینده عملیات اجرایی 33 کلاس درس در قالب چهار پروژه آموزشی با زیربنای پنج هزار و 100 متر مربع زیربنا ازسوی بنیاد برکت دراستان بوشهر آغاز می شود.

مرادی بیان کرد: برای احداث این پروژه ها 58میلیارد و 390میلیون ریال اعتبار از سوی این بنیاد اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این پروژه های آموزشی شامل مدرسه 12کلاسه بوشهر، 12کلاسه چغادک، شش کلاسه روستای 'خون' دشتستان و سه کلاسه روستای 'سهمو' عسلویه است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر