پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره راه وشهرسازی دیلم گفت: تعریض محور مهم دیلم به گناوه ازسمت این شهرستان به طول پنج کیلومتر با اعتبار هشت میلیارد و 900 میلیون ریال دردست اجراست.به گزارش فکرشهر، سیدابوالحسن علوی روز شنبه درجمع مسوولان این شهرستان افزود: این پروژه درحد فاصل روستای شیرونک تا بندر امام حسن این شهرستان بدون توقف دردست اجرا و آماده سازی برای بیس ریزی است.وی اظهارکرد: همه علائم ایمنی دراین محدوده به تایید پلیس راه این شهرستان رسیده است.
کد خبر: ۷۴۰۱
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: رییس اداره راه وشهرسازی دیلم گفت: تعریض محور مهم دیلم به گناوه ازسمت این شهرستان به طول پنج کیلومتر با اعتبار هشت میلیارد و 900 میلیون ریال دردست اجراست.

به گزارش فکرشهر، سیدابوالحسن علوی روز شنبه درجمع مسوولان این شهرستان افزود: این پروژه درحد فاصل روستای شیرونک تا بندر امام حسن این شهرستان بدون توقف دردست اجرا و آماده سازی برای بیس ریزی است.

وی اظهارکرد: همه علائم ایمنی دراین محدوده به تایید پلیس راه این شهرستان رسیده است.

رییس اداره راه وشهرسازی دیلم گفت: همچنین به منظور افزایش عمر روکش آسفالت موجود محور دیلم به هندیجان عملیات فوگ سیل به طول 11کیلومتر و با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال به مدت سه روز انجام شد.

علوی افزود: علاوه براین ادامه روند اجرای واریانت محوردیلم به بهبهان به طول 2.5 کیلومتر فعال و هم اینک عملیات خاک برداری و ابنیه فنی در دست اجراست.

وی بیان کرد: با احداث محور جدید دیلم – بهبهان که از نقاط پرتردد است و به طول سه کیلومتر به دلیل پستی وبلندی واختلاف سطح احتمال تجمع ونفوذ آب و تخریب راه وجود داشت، احداث کانال دفع آبهای سطحی با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال دردست اجراست.

وی گفت: با توجه به بارندگی و باد شدید اخیر که دراین شهرستان رخ داد، خسارت به تابلوهای اطلاعاتی و ایمنی و آب بردگی شانه خاکی وارد شد که عملیات تعمیر و بازسازی آنها انجام شد.

به نوشته ی ایرنا، شهرستان دیلم درمنتهی الیه شمالی استان بوشهر و در نزدیکی استان خوزستان قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر