جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رییس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای خودکفایی و صرفه جویی ارزی دستگاه رسانا سنج (پراپ کانداکتیویتی )توسط کارکنان این شرکت برای نخستین بار در کشور ساخته شد.به گزارش فکرشهر، حسن نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این دستگاه یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت آب تولیدی مورد نیاز برای مصارف صنعتی و غیرصنعتی است که توسط حمزه زارعی رییس کارگاه ابزاردقیق پالایشگاه اول و با کمک واحد تعمیرات ابزار دقیق این پالایشگاه و همچنین همکاری کارگاه مرکزی مجتمع، مطابق با استاندارد DIN55667 ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 
کد خبر: ۷۴۳۶
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: رییس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای خودکفایی و صرفه جویی ارزی دستگاه رسانا سنج (پراپ کانداکتیویتی )توسط کارکنان این شرکت برای نخستین بار در کشور ساخته شد.
به گزارش فکرشهر، حسن نوروزی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این دستگاه یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت آب تولیدی مورد نیاز برای مصارف صنعتی و غیرصنعتی است که توسط حمزه زارعی رییس کارگاه ابزاردقیق پالایشگاه اول و با کمک واحد تعمیرات ابزار دقیق این پالایشگاه و همچنین همکاری کارگاه مرکزی مجتمع، مطابق با استاندارد DIN55667 ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

وی یادآورشد:بدلیل مشکلات مربوط به تهیه نمونه خارجی و نیاز بالای بازار داخلی، واحد تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول با تکیه بر توانمندی کارشناسان و متخصصان این پالایشگاه تصمیم به طراحی و ساخت این قطعه گرفت. 

نوروزی اضافه کرد:این پراب مرحله آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و پس از تست در آزمایشگاه، مورد تست نهایی در سایت قرار گرفت که همانند نمونه خارجی آن با کارایی بالا در اندازه گیری عمل کرد. 

رییس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد:باتوجه به دستیابی به تکنولوژی ساخت این قطعه که تمامی مراحل ساخت آن در پالایشگاه اول انجام شد، افزون بر بومی شدن دانش ساخت و برطرف شدن نیاز به بازار خارجی در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، هزینه ساخت آن بسیار پایین بوده و صرفه جویی اقتصادی این پروژه با احتساب موارد استفاده در پالایشگاه اول و سایر پالایشگاه های مجتمع معادل هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر