يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار شد
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار تجهیز و افزایش امکانات مدارس روستایی در شبانکاره شد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمود قاسمی عصر امروز در بازدید از مدارس و مجتمع‌های آموزشی شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد موجبات پیشرفت جامعه می‌شود.وی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزش و پرورش امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند و به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار باید در این مسیر تلاش شود.
کد خبر: ۷۴۶۴
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار تجهیز و افزایش امکانات مدارس روستایی در شبانکاره شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمود قاسمی عصر امروز در بازدید از مدارس و مجتمع‌های آموزشی شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد موجبات پیشرفت جامعه می‌شود.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزش و پرورش امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند و به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار باید در این مسیر تلاش شود.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خاطرنشان کرد: سرکشی به مدارس مناطق شهری و روستایی به منظور شناخت مشکلات و معضلات و برای رفع دغدغه‌های مدارس صورت می‌گیرد.

قاسمی، خواستار تجهیز و افزایش امکانات مدارس روستایی در شبانکاره شد و تصریح کرد: از همه مسئولان انتظار همکاری در این راستا را داریم.

وی با اشاره به وضعیت مدارس مجتمع شهید خمش‌آیا نیز گفت: هر 5 مدرسه مجتمع شهید خمش‌آیا فاقد امکانات رفاهی اولیه مانند کولر، بخاری، رایانه، دستگاه کپی و... هستند که می‌طلبد مسئولین بخش و استان و همچنین خیرین این روستا ها تلاش جدی برای رفع این نواقصات به عمل آورند.

بخشدار شبانکاره نیز یادآور شد: باید توجه بیشتری به این مدارس صورت گیرد و نسبت به پیگیری برای تهیه امکانات ضروری از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی که تمامی پنج مدرسه مجتمع فاقد آن هستند باید با مسئولین استانی رایزنی‌هائی صورت گیرد.

مسلم سلیمانی افزود: برای بهبود سطح تعلیم و تربیت در مدارس شبانکاره از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر