شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۲۴۴
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از بهره برداری پروژه های ارتباطی شهرستان دشتستان همزمان با هفته دولت و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان از بهره برداری پروژه های ارتباطی در شهرستان دشتستان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه های ارتباطی شهرستان دشتستان از جمله ارتقا و راه اندازی سایت های جدید تلفن همراه، توسعه تلفن ثابت و شبکه فیبر نوری از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری اپراتورهای تلفن همراه و شرکت مخابرات بوشهر به بهره برداری رسید.

وی افزود: سرمایه گذاری انجام شده برای پروژه های ارتباطی شهرستان دشتستان اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال است که این مبلغ سرمایه گذاری برای احداث دکل مخابراتی روستای تنگ درکش، راه اندازی فیبر نوری روستایی، راه اندازی سایت رپیتر اپراتور دوم در روستای شاهیجانی و ارتقا سایت  2Gبه 3G اپراتور اول در روستای جتوط بوده است.

سملیان با بیان اینکه تامین دسترسی مردم در شهرها و روستاها، به شبکه ملی اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بیماری کورونا این موضوع به یک ضرورت تبدیل شده است تا عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتال با ایجاد دسترسی برابر دانش آموزان مناطق شهری و روستایی به محتوای درسی و منابع آموزشی تحقق یابد.

مدیرکل ارتباطات بوشهر با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت 23 طرح ارتباطی در این استان با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد ریال افتتاح شد، خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک، افزایش سطح دسترسی و پایداری ارتباطات مردم استان به اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی، از اولویت برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر