جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: متصرفان اراضی دولتی در یکی از روستاهای ساحلی گناوه در هنگام ارتکاب تخلف شناسایی و دستگیر شدند.به گزارش فکرشهر، علیرضا شهابی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درحین گشت زنی با حضور رییس دادگستری گناوه از اراضی روستاهای شمالی مشاهده شد این متخلفان با یک دستگاه لودر و دودستگاه کمپرسی مشغول تخریب و تصرف اراضی به سمت ساحل هستند که درهمان زمان از ادامه کار آنان جلوگیری شد.وی گفت: متخلفان که قصد تصرف حدود دو هکتار از اراضی ملی را داشتند، در زمان شناسایی حدود 200 مترمربع از منطقه یاد شده را تخریب کرده بودند.
کد خبر: ۷۵۲۵
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: متصرفان اراضی دولتی در یکی از روستاهای ساحلی گناوه در هنگام ارتکاب تخلف شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا شهابی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درحین گشت زنی با حضور رییس دادگستری گناوه از اراضی روستاهای شمالی مشاهده شد این متخلفان با یک دستگاه لودر و دودستگاه کمپرسی مشغول تخریب و تصرف اراضی به سمت ساحل هستند که درهمان زمان از ادامه کار آنان جلوگیری شد.

وی گفت: متخلفان که قصد تصرف حدود دو هکتار از اراضی ملی را داشتند، در زمان شناسایی حدود 200 مترمربع از منطقه یاد شده را تخریب کرده بودند.

شهابی افزود: رییس دادگستری بمحض مشاهده ارتکاب این تخلف دستور توقیف خودروها و بازداشت متخلفان را به پاسگاه روستای قلعه حیدر صادر کرد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه اضافه کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و پرونده این تخلف برای سیر مراحل قانونی و برآورد خسارت به دادستان شهرستانی تحویل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر