يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به دنبال بی اعتنایی به شکایتهای مکرر مردم مبنی بر خطر وجود سگهای ولگرد در عالیشهر، شب گذشته شاهد حمله دسته جمعی این سگها به یک منزل مسکونی بودیم.به گزارش فکرشهر، عالیشهر پرس در ادامه نوشت: بنا به اظهارات شاهدان عینی، دیشب در فاز ۲ عالیشهر یک خانواده که مشغول تمیز کردن مرغ در حیاط منزل خود بودند در حالی که درب حیاط بصورت نیمه باز بود، دچار حمله دسته جمعی سگهای ولگرد شدند که شمار آنها بالغ بر 10 قلاده تخمین زده می شد.
کد خبر: ۷۶۰۷
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: به دنبال بی اعتنایی به شکایتهای مکرر مردم مبنی بر خطر وجود سگهای ولگرد در عالیشهر، شب گذشته شاهد حمله دسته جمعی این سگها به یک منزل مسکونی بودیم.

به گزارش فکرشهر، عالیشهر پرس در ادامه نوشت: بنا به اظهارات شاهدان عینی، دیشب در فاز ۲ عالیشهر یک خانواده که مشغول تمیز کردن مرغ در حیاط منزل خود بودند در حالی که درب حیاط بصورت نیمه باز بود، دچار حمله دسته جمعی سگهای ولگرد شدند که شمار آنها بالغ بر 10 قلاده تخمین زده می شد.

سگها پس از ورود به حیاط منزل به سمت این خانواده حمله ور می شوند سپس با سر و صدای اهل خانه که بسیار وحشت زده بودند، همسایه ها سر می رسند اما در همین حال متأسفانه دختر کوچک این خانواده مورد محاصره و حمله این سگها قرار می گیرد که با حضور و سروصدای همسایه ها، سگها متوار می شوند.

بنا به گزارش حاصله، حال اعضاء این خانواده خوب است اما با ترسی که به آنها وارد شده، هنوز در شوک به سر می برند.

حال سوال اینجاست که آن خط قرمزی که موجب عکس العمل مسئولین می شود چیست؟

بیشتر از این که بارها و بارها مردم بالاخص زنان و کودکان مورد حمله این سگها قرار گرفته اند؟

حل این مشکل که نه نیاز به تصویب آئین نامه ای خاص و نه بودجه چند میلیاردی دارد پس چرا اقدامی نمی شود؟

چرا جان مردم اینقدر بی ارزش شده که هر بار چنین اخباری در حد همین اخبار باقی می مانند و منجر به عمل نمی شود؟

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر