جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۳۹
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صندوق‌های امانات توسط همه بانک‌های استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی ظهر‬ شنبه در آئین افتتاح صندوق امانات بانک ملی استان بوشهر اظهار‬ داشت: ایجاد این صندوق‬‌ها‬ در‬ افزایش ا‬منیت‬ سرمایه‌ها‬ و‬ دارایی‌های‬ مردم‬ و‬ کاهش‬ سرقت‌ها‬ نقش‬ مهم‬ و‬ تاثیرگذاری‬ دارد.

وی‬ با اشاره به اینکه شهروندان حق دارند که محل مناسبی برای نگهداری از دارایی‌های قیمتی و اسناد خود داشته باشند، افزود: قبلاً یکی از کمبودهای استان بوشهر وجود صندوق امانات بود که اکنون برطرف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه بانک‌های استان بوشهر باید برای ایجاد صندوق‌های امانات اقدام کنند ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان نیز استقبال لازم را برای نگهداری اموال قیمتی و اسناد خود در این صندوق‌ها داشته باشند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی در استان بوشهر نیز اظهار داشت: هزار و ۲۲۲ صندوق در ابعاد کوچک‌، متوسط و بزرگ راه‌اندازی شده است که هزینه‌های نگهداری اموال در این صندوق‌ها متفاوت است.

داریوش زراعت‌گر با اشاره به ساخت دیوار و سقف ضد انفجار و حریق در این محیط خاطرنشان کرد: احداث صندوق امانات بانکی برای سایر شهرستان‌های استان از جمله گناوه، دیلم، خورموج و کنگان نیز پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر