جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۴۶
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: در ادامه سفر معاون عمرانی وزیر کشور به استان بوشهر هفت پروژه عمران روستایی در شهرستان عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر صبح دوشنبه در این آئین گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده‌است.

فاطمه دهقانی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل سکوی ۲ هزار و ۵۰۰ نفره ورزشگاه، مجموعه بوم‌گردی و ساختمان آتش‌نشانی اخند، ساختمان آتش‌نشانی سهمو شمالی، مجتمع فرهنگی هنری سهمو جنوبی، جاده بنود به ساحل از جمله این پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: در این آئین عملیات اجرایی ساختمان دهیاری اخند نیز با ۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت هزار و ۴۹۰ مترمربع آغاز شد.

در آستانه روز روستا و عشایر دوشنبه در آئینی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور هفت پروژه عمران روستایی در شهرستان عسلویه استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون عمرانی وزیر کشور در این سفر از روند اجرایی ورزشگاه و سالن ورزشی بانوان اخند، سالن ورزشی روستای بزباز، تعریض جاده اصلی عسلویه پارسیان محدوده روستای دهنو و روستای کلات نیز بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر