جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد کرونای شهرستان چند نکته را مورد تاکید قرار داد و گفت: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند شناسایی بیشتر و مشاوره لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق گروه مشاوره شبکه بهداشت درمان صورت گیرد...
کد خبر: ۷۷۱۲۰
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد کرونای شهرستان چند نکته را مورد تاکید قرار داد و گفت: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند شناسایی بیشتر و مشاوره لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق گروه مشاوره شبکه بهداشت درمان صورت گیرد. 

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، موراد مورد تاکید فتح اله نوروزی در این نشست، موارد زیر را شامل می شود:

- شهرستان در حوزه کرونا در شرایط خطر قرار دارد، این موضوع جدی گرفته شود و رعایت پروتکل ها، با تاکید یادآوری می شود.

- رعایت پروتکل ها در ادارات ، در بازار و بخش‌های مختلف مورد تاکید است.

- کارگروه عزاداری ستاد کرونا شهرستان، پیگیری های خوبی در جهت رعایت پروتکل ها انجام داده است؛ از سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های عزادارای تشکر لازم به عمل می آید.

- افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند شناسایی بیشتر و مشاوره لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق گروه مشاوره شبکه بهداشت درمان صورت گیرد. 

 

- شهرداری ها و دهیاری ها همکاری لازم را با شبکه بهداشت درمان در حوزه پشتیبانی داشته باشند. 

- کارگروه نظارت بر رعایت پروتکل‌ها نظارت خود را به طور جدی اعمال کنند.

- به منظور آگاهی‌بخشی،  فرهنگ سازی و مقابله با ویروس کرونا بخشداران با همکاری شبکه بهداشت شهرستان، نسبت به استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تبلیغات مقابله با بیماری کرونا اقدام لازم را معمول دارند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر