يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خورموج گفت: ترمینال مسافربری شهر خورموج در ایام دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.به گزارش فکرشهر، احمد شیحیانی در حاشیه نشست هم‌اندیشی شهرداری خورموج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اقبال عمومی از شهرداری بیشتر شده است، گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 80 هزار مترمربع از خیابان‌ها و جاده‌های شهر خورموج آسفالت و چندین پارک محله‌ای نیز دایر شده است.وی اضافه کرد: عملیات بازسازی خیابان شهرک مدرس، لوله‌گذاری غرب جاده خورموج و ترمیم حفاری محله لنگک خمینی‌آباد در دست اجرا است.
کد خبر: ۷۸۵۵
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: ترمینال مسافربری شهر خورموج در ایام دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، احمد شیحیانی در حاشیه نشست هم‌اندیشی شهرداری خورموج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اقبال عمومی از شهرداری بیشتر شده است، گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 80 هزار مترمربع از خیابان‌ها و جاده‌های شهر خورموج آسفالت و چندین پارک محله‌ای نیز دایر شده است.

وی اضافه کرد: عملیات بازسازی خیابان شهرک مدرس، لوله‌گذاری غرب جاده خورموج و ترمیم حفاری محله لنگک خمینی‌آباد در دست اجرا است.

شیخیانی از افتتاح ترمینال مسافربری شهر خورموج در دهه فجر خبر داد و افزود: ترمینال مسافربری شهر خورموج بیش از 95 درصد پیشرفت داشته است که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و قبل از افتتاح آگهی مزایده آن در روزنامه‌ها منتشر و در اختیار شرکت تعاونی‌ها مسافربری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پارک محله‌ای در شهرک بسیجیان به اتمام رسیده، ساخت پارک شهرک شهید چمران در حال انجام است و پارک محله‌ای مسکن مهر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

شیخیانی بیان کرد: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در بین جوانان شهر خورموج وجود دارد اقدام به احداث زمین فوتبال ساحلی کرده‌ایم که این زمین 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل تنها فنس دور زمین باقی مانده است.

شهردار خورموج همچنین از نصب تابلوهای جهت‌نما در شهر خبر داد و افزود: پلاک‌کوبی منازل مسکونی و واحدهای تجاری نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر