پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۷۹
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از مسئولان کشوری و استانی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارات بپردازند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب اظهار داشت: حضرت زینب (س)شخصیتی الگو است که دارای تمامی سجایای انسانی است و در بحران‌های سخت زندگی در نهایت فضائل انسانی رفتار کرده است.

وی اضافه کرد: از تمامی خدمتگزاران صدیق و پرتلاش عرصه سلامت به ویژه پرستاران، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. بی تردید تاریخ ایران و ذهن اجتماعی مردم هیچ‌گاه مجاهدت‌های شبانه روزی پرستاران و کادر درمان را در مقابله با بیماری کرونا از یاد نخواهند برد.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از همه مردم عزیز استان بوشهر درباره مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا افزود: امیدوارم تا ریشه‌کنی کامل این بیماری تمام مردم عزیز با مراعات و دقت در اجرای بهداشت فردی و اجتماعی از شیوع این بیماری جلوگیری کرده و به حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران توجه کافی داشته باشند.

وی تصریح کرد: از مسئولان کشوری و استانی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارات بپردازند و در این باره جهادی عمل کنتد.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: از تمامی گروه‌های جهادگر و افرادی که در این عرصه تلاشی خدا پسندانه داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید به منویات رهبری عمل کنند، ادامه داد: شهید سلیمانی یک مکتب است که قهرمان ملت ایران و امت اسلامی می‌باشد. وی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هم با مجاهدت خود و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد تصریح کرد: آمر و عاملان شهادت شهید سلیمانی باید سزای کار خود را ببینند هرچند کفش پای او بر سر قاتل وی شرف دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید ما قوی در همه عرصه‌ها شویم، خاطرنشان کرد: باید اتحاد ملی را حفظ کنیم، تحریم‌ها را خنثی کنیم هرچند رفع تحریم دست دشمن است ولی ما باید مقابله کنیم و به دشمن نباید اعتماد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر