جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۹۶
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: ۵۰ بسته متبرک متشکل از نگین سنگ مضجع شریف امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل و بسته های نمک و نبات تبرکی از سوی آستان قدس رضوی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) از سوی طلاب حوزه خواهران به پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اهدا شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی حوزه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر روز دوشنبه در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان خلیج فارس با تبریک ولات حضرت زینب (س) افزود: پرستاران گنجینه  خدمت و رحمت هستند که در ایام بیماری کووید ۱۹ بیشتر شناخته شدند.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی افزود: حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت در تاریخ است و بی گمان پرستاران ساعی و ایثارگر با تاسی پذیرفتن از این بانوی تاریخ ساز و مدد جستن از ایشان سختی‌های این ایام را پشت سر خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ این مرز و بوم خواهید دید که هر گاه خطری کشور و ملت عزیزمان را تهدید کرده مدافعان وطن با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم حضور یافته و از آب و خاک و تمامیت ارضی این کشور جانانه حمایت کردند.

 مدیر حوزه علیمه خواهران استان بوشهر یادآور شد: اکنون نیز که کشور در مواجهه با ویروس کرونا قرار گرفته مدافعان سفیدپوش سلامت به میدان آمده و با ایثار و از خودگذشتگی برگ زرینی را در کارنامه خدمتی خود به ثبت رساندند.

در این آیین که رضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و حجت الاسلام یوسف جمالی نماینده آستان قدس رضوی در بوشهر حضور داشتند نهالی به یاد شهیده زهرا رگبارپرستار بوشهری مدافع سلامت بوشهر  در محوطه بیمارستان خلیج فارس کاشته شد.

همچنین پرچم حرم امام رضا (ع) و حضرت زینب (س) در بین حضار گردانیده شد.

در این آیین  هدایا و لوح تقدیری نیز به رسم یادبود از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خواجه ئیان همسر شهیده مدافع سلامت زهرا رگبار اهدا شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر