دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۰۱۸
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر گفت: از مجموع چهار مدرسه درحال احداث در این شهر یکی آماده افتتاح شده و سه مدرسه دیگر نیز تا پایان کار دولت بهره برداری می شود.

به گزارش فکرشهر، علی مقاتلی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مدرسه آماده افتتاح یک هنرستان ۱۲ کلاسه است و یک مدرسه ۱۲ کلاسه نیز حداکثر ظرف ۴۵ روز آینده آماده افتتاح می‎شود.

وی بیان کرد:با بهره‎برداری از چهار مدرسه یاد شده سرانه فضای آموزشی عالیشهر از ۴.۵ به ۵ متر ارتقا می‌یابد و به نوعی کمبود  فضای آموزشی در این شهر برطرف می‎شود.

وی گفت: در بخش فرهنگی نیز طی چهار سال گذشته سرانه این فضا در عالیشهر پنج برابر شده و در بخش ورزشی نیز اقدام‏های خوبی صورت گرفته که اکنون زمین چمن روباز چندمنظوره آماده افتتاح است.

مقاتلی اظهار داشت: بزودی عملیات اجرایی یک سالن ورزشی با ۲ هزار مترمربع ویژه بانوان عآغاز می ‏شود و اکنون در مرحله فراخوان قرار دارد.

وی گفت: در بخش فضای سبز و پارک نیز کارهای خوبی صورت گرفته و بزودی نیز عملیات اجرایی سه پروژه پارک آغاز می‎شود که از این سه پروژه یکی در مرحله تجهیز کارگاه و ۲ پارک دیگر نیز در مرحله فراخوان عمومی برای انتخاب پیمانکار است.

مقاتلی ادامه داد: در بخش درمان نیز یکی از کمبودهایی که باتوجه به جمعیت عالیشهر و شرایط کرونایی احساس می‎شد پروژه مرکز خدمات جامع سلامت از سال ۹۷ آغاز شد.

وی عنوان کرد: امسال این پروژه درمانی روند شتابان‎تری به خود گرفته و پیش بینی شده تا پایان سال ۹۹ عملیات اجرایی ابنیه آن به اتمام برسد.

مقاتلی افزود: در این زمینه بتازگی در نشستی با استاندار بوشهر مسائل و مشکلات فراوری مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر بررسی شده تا سهم اعتباری وزارت بهداشت و درمان و همچنین تامین تجهیزات پزشکی آن بزودی محقق شود تا با همت دستگاه‎های ذیربط ابتدا سال ۱۴۰۰ یک مجموعه درمانی کامل برای عالیشهر و حتی مناطق مجاور که جمعیتی در حدود ۶۰ هزار نفر دارد به بهره‎برداری برسد.

وی گفت: این پروژه علاوه بر تامین نیاز مردم بار بخش درمان مرکز استان را به طور قطع سبک خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر