جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۰۲
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۲۴ نفر در قالب ۱۰ تیم از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این استان در طرح ناظران سلامت شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا حاجیانی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این مدت سه هزار و ۱۳۰ نفر از مردم این استان از خدمات عام المنفعه ای که از سوی جوانان عضو جمعیت هلال احمر در قالب طرح ناظران سلامت ارائه شده بهره مند شدند.

وی گفت: طرح ناظران سلامت در قالب تفاهم نامه منعقد شده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف استفاده از ظرفیت جوانان این جمعیت در عرصه پیشگیری و کنترل شیوع کرونا در کشور در حال اجراست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بازرسی بهداشتی از اماکن صنفی در راستای کاهش موارد بستری در مراکز درمانی و کاهش میزان مرگ‌و میر در جامعه را از دیگر هدف‌های طرح ناظران سلامت عنوان کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: طرح ناظران سلامت با محوریت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر در قالب  بازدیدهای روزانه ناظران سلامت در اماکن مختلف تجاری، صنعتی و تفریحی  در حال انجام است.

آمنه غریبی افزود: طرح ناظران سلامت در راستای صیانت از سلامت آحاد مردم جامعه در استان بوشهر پیگیری و انجام  می‌شود.

طرح‌ ناظران و ‎آمران سلامت در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی و تعامل آنان جهت مقابله با ‎شیوع بیشتر ویروس کرونا ‌و همچنین دستور رییس جمعیت هلال احمر مبنی بر استفاده از نیروهای داوطلب جوانان و امدادگران علاقه‌مند با هدف دعوت مردم به ‎رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا  است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر