سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: همزمان با هفته حمل و نقل جاده ای پنجاه و چهارمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت این استان در شهرستان کنگان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی افزود: این جایگاه در حاشیه بزرگراه پرتردد سیراف درکیلومتر40 کنگان به عسلویه واقع شده است که همجواری با تاسیسات پارس جنوبی نقشی مهم درتامین سوخت وسایط نقلیه این منطقه دارد.
کد خبر: ۸۲۶۱
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: همزمان با هفته حمل و نقل جاده ای پنجاه و چهارمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت این استان در شهرستان کنگان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی افزود: این جایگاه در حاشیه بزرگراه پرتردد سیراف درکیلومتر40 کنگان به عسلویه واقع شده است که همجواری با تاسیسات پارس جنوبی نقشی مهم درتامین سوخت وسایط نقلیه این منطقه دارد.

وی اضافه کرد: جایگاه یادشده در زمینی به مساحت 14هزار متر مربع دارای پنج سکو و 10 دستگاه تلمبه دو نازله و 250 متر ساختمان اداری با ظرفیت ذخیره سازی حدود 250 هزار لیتر انواع سوخت احداث شده است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: برای ساخت جایگاه توزیع سوخت یادشده 30 میلیارد ریال هزینه شده است که از این مقدار 25 میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

به نوشته ی ایرنا، بیوکی ادامه داد: این پروژه در جنوب استان بوشهر در نوع خود بی نظیر است که زمینه خدمات دهی و سوخت رسانی مطلوب و بموقع خودروها را در منطقه فراهم کرده است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر