پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۴۸
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۸

فکرشهر- مصطفی منفرد: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر در نخستین سفر به جزیره خارگ در دیدار با خانواده‌ های شهید «ندیم زاده» از شهدای دفاع مقدس و شهید «نساج» از شهدای حادثه منا اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس وحدت، انسجام و همدلی را برای جامعه به ارمغان آوردند.

به گزارش فکرشهر،محمد تقی ایرانی یادآور شد: شهیدان به دنیا ثابت کردند که از راه نظامی نمی توان به کشور آسیب وارد کرد و امروز دشمن از راه تحریم، مسموم کردن فضای داخلی و فضاهای رسانه ای و مجازی در صدد ایجاد ناامنی در کشور است.

وی ادامه داد : شهدا چشم و چراغ این مملک هستند و خانواده آنان نیز نماد ویژگی های انسان تکامل یافته هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

فرماندار بوشهر از شهدا به عنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

عباس جمشیدی افزود: مسوولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

ابراهیمی بخشدار خارگ گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا از وظايف ماست و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر به همراه عباس جمشیدی فرماندار بوشهر، ناصر ابراهیمی بخشدار خارگ، حيدر ساجدی سرپرست معاونت سياسی، اجتماعی و امنيتی استانداری بوشهر، نگهدار حسین پور معاونت بخشداری، عبدالحمید صفایی شهردار خارگ، سید محمد حسن سعیدی مدیر حراست شهرداری و مهدی سروری مطلق به سمت رئیس بنیاد بخش ویژه خارگ، با خانواده های شهید حاج عبدالعزیز نساج و شهید ندیم زاده دیدار و با اهدای لوح یادبود از ایثار خانواده معظم شهدا تجلیل کردند. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر