شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۸۲
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ده ماه امسال متخلفان صنفی در استان بوشهر در مجموع ۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید حسین حسینی افزود: در این مدت ۷۹ هزار و ۸۱۷ مورد بازدید از بازار این استان انجام که چهار هزار و ۶۰ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۱۳۰ میلیار ریال برای واحد‌های صنفی شد.

وی گفت: شمار بازرسی‎ها، پرونده‎های تشکیل شده و ارزش ریالی جریمه‎ها در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد ۴۱، ۲۷ و ۷۰ درصدی داشته است.

حسینی در ارتباط با بازرسی‎های صورت گرفته به صورت مشترک اظهار داشت: شمار پرونده‎‌های تشکیل شده برای متخلفان صنفی بوشهر در جریان بازدید‌های مشترک دو هزار و ۱۲۶ فقره است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد رشد نشان می‎دهد.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده‎های تشکیل شده در جریان بازدید‌های مشترک در این مدت نیز ۱۷ میلیارد ریال گزارش شده‌است که نسبت به مدت مشابه ۱۰ ماه در سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافته است.

حسینی افزود: شمار گزارش‌های دریافتی از سامانه تلفنی ۱۲۴ و کتبی و حضوری پنج هزار و ۲۳۱ شکایت بوده که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد رشد داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر