جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره ورزش و جوانان دیرگفت: مسابقات فوتسال امیدهای استان بوشهر که به صورت مجتمعی و به میزبانی دیر برگزار شد تیم پیکان این شهرستان مقام قهرمانی را کسب کرد و به مسابقات کشوری راه یافت.به گزارش فکرشهر، جلیل پولادی در گفت وگو با ایرنا افزود: درآخرین بازی این مسابقات تیم فوتسال پیکان دیر توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم شهاب جم را شکست داد و به مقام قهرمانی استان رسید.
کد خبر: ۸۳۲۹
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: رییس اداره ورزش و جوانان دیرگفت: مسابقات فوتسال امیدهای استان بوشهر که به صورت مجتمعی و به میزبانی دیر برگزار شد تیم پیکان این شهرستان مقام قهرمانی را کسب کرد و به مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش فکرشهر، جلیل پولادی در گفت وگو با ایرنا افزود: درآخرین بازی این مسابقات تیم فوتسال پیکان دیر توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم شهاب جم را شکست داد و به مقام قهرمانی استان رسید.

وی گفت: تیم فوتسال پیکان دیر برای دومین سال پیاپی به مسابقات کشوری راه می یابد و این افتخاری بزرگ برای فوتبال و ورزش شهرستان دیر است.

رییس اداره ورزش و جوانان دیر افزود: هم اکنون دوهزار و100ورزشکار بیمه شده در قالب 38هیات ورزشی در رشته های مختلف دراین شهرستان فعالیت می کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر