يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: موقوفات بسیار زیادی در حوزه کشاورزی و آبزی‌پروری در استان بوشهر وجود دارد.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست با مسئولین اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تبریک هفته وقف اظهار داشت: وقف امروزه در مسائل فرهنگی و معیشت مردم نقش بسزایی دارد.استاندار بوشهر افزود: اگر با تدبیر و برنامه ریزی در وقف گام برداشته شود عمده مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال و معیشت مرتفع خواهد شد که استان بوشهر در این راستا گام های بزرگی برداشته است.
کد خبر: ۸۳۴۷
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: موقوفات بسیار زیادی در حوزه کشاورزی و آبزی‌پروری در استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست با مسئولین اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تبریک هفته وقف اظهار داشت: وقف امروزه در مسائل فرهنگی و معیشت مردم نقش بسزایی دارد.

استاندار بوشهر افزود: اگر با تدبیر و برنامه ریزی در وقف گام برداشته شود عمده مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال و معیشت مرتفع خواهد شد که استان بوشهر در این راستا گام های بزرگی برداشته است.

وی تصریح کرد: بقاع متبرکه با زندگی دینی و فرهنگی مردم پیوند جدایی ناپذیر دارد که باید در مرمت و بهسازی آن ها اقددامات لازم صورت گیرد.

سالاری بیان کرد: موقوفات بسیار ویژه ای در حوزه کشاورزی و آبزی پروری در استان بوشهر وجود دارد که با سرمایه گذاری مناسب می توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.

وی گفت: اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در امر بهداشت، طرح مهر تحصیلی و مرمت اماکن متبرکه اقدامات شایسته ای انجام داده است.

سالاری با اشاره به اینکه برای توسعه فرهنگ وقف از تمام ظرفیت استان بوشهر استفاده خواهیم کرد، افزود: توجه کردن به وقف باعث تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی جامعه خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر