پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۵۳۳
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: همزمان با دهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان بوشهر با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار واگذار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین گفت: از این شمار واحد مسکونی ۱۴ واحد به خانواده با ۲ عضو معلول، سه واحد به خانواده با سرپرست معلول و ۱۸ واحد به سایر افراد زیر پوشش بهزیستی واگذار شد.

علیرضا حاجیونی افزود: از سرجمع اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدهای مسکونی ۱۱ میلیارد ریال از محل کمک‌های بلاعوض این اداره کل پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از اول سال تاکنون ۳۰۵ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان واگذار شده است که براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این شمار به ۳۷۶ واحد مسکونی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: از اول دولت تدبیر و امید تاکنون  ۲هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شده که از این تعداد ۲۵۶ واحد در اختیار خانواده‌های با ۲ عضو معلول قرار گرفته است.

حاجیونی یادآورشد: همچنین ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم نامههای مختلف در دست اجرا است که انتظار می‌رود هرچه زودتر احداث و به جامعه هدف بهزیستی واگذار شود.

وی اضافه کرد: با همه محدودیت‌های اعتباری، اما با تعهد کارگزاران و علاقه مندی آنها برای کمک به گروه‌های آسیب پذیر از جمله قرارگاه خاتم الانبیا که نماد توانایی و خواستن است این کار با جدیت در استان پی‌گیری می‌شود.

فرماندار دیر گفت: از  مجموع ۳۸۸ میلیارد تومان پروژه‌های دهه فجر ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مسکن هزینه شده است.

کریم علی حسنی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۶۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان،۸۰ واحد مسکن مددجویی و ۶۸ واحد مسکونی بنیاد مسکن در حال ساخت است.

امام جمعه دیر گفت: ملت ایران با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و با رهبری امام راحل بپا خواست.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: انقلابی اسلامی به عنوان انقلابی مردمی و مستقل تنها انقلابی است که متوقف نشده و به آرمان‌های خود وفادار مانده است.

وی یکی از هدف‌های انقلاب اسلامی را کمک به محرومان عنوان کرد.

امام جمعه دیر گفت: مسئولان از پست‌هایی که دارند در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر، مردم را به آینده انقلاب امیدوار می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر