دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی دومین خانه ریاضیات استان بوشهرروز جمعه در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افتتاح و راه اندازی شد.به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان دراین آیین گفت: پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان برای حضور موثر تر در ساختن آینده کشوربسیار مهم است که خانه ریاضیت در تحقق این مهم نقش آفرینی بالایی دارد.عادل دهدشتی افزود:علم ریاضی درهمه امور اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیر بسزایی دارد .وی یادآورشد: با هدف توسعه و دستیابی به اهداف خانه ریاضیات دشتستان اعتبار لازم تامین خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۹۲
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی دومین خانه ریاضیات استان بوشهرروز جمعه در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان دراین آیین گفت: پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان برای حضور موثر تر در ساختن آینده کشوربسیار مهم است که خانه ریاضیت در تحقق این مهم نقش آفرینی بالایی دارد.

عادل دهدشتی افزود:علم ریاضی درهمه امور اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیر بسزایی دارد .

وی یادآورشد: با هدف توسعه و دستیابی به اهداف خانه ریاضیات دشتستان اعتبار لازم تامین خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت:ریاضیات پایه ای از علوم است که در پیشرفت علمی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

سید حسن لواسانی افزود: با اختصاص زمین مورد نظر وجلب مشارکت و همکاری خیرین بزودی شاهد ساخت ساختمان خانه ریاضیات در شهر برازجان خواهیم بود.

مدیرخانه ریاضیات بوشهر نیزگفت: عمومی کردن ریاضیات ،آشنایی علاقمندان با تاریخ ریاضیات ، ایجاد بسترهای لازم برای طرح مسائل در شاخه های مختلف علوم ریاضی از اهداف این خانه است.

به نوشته ی ایرنا، طاهر یزدان پناه استفاده از بازی های فکری برای جذب وترغیب دانش آموزان به ریاضیات ،سوق دادن ریاضی به متن جامعه ،علاقمندی علوم ریاضی در خانواده ها و بالا بردن سطح ریاضی در استان از اهداف تشکیل خانه ریاضیات است.

وی اضافه کرد:برگزاری کلاس های تست و کنکور ریاضی از برنامه های خانه ریاضیات نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر