پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: وضعیت اردوگاه دانش آموزی این شهرستان زیبنده نیست و باید هرچه زودتر نسبت به بهسازی آن اقدام شود.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل ازعبدالنبی یوسفی درنشست روز شنبه با مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: اردوگاه دانش آموزی، چشم انداز بسیار خوبی دارد که رها شده است.وی با تاکید بر ضرورت بهسازی و تقویت این اردوگاه گفت: با فراهم کردن زمینه های لازم، استان های زیادی تمایل به برگزاری اردوها و دوره های آموزشی خود در این اردوگاه خواهند داشت و فرصت خوبی نیز برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۹
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: وضعیت اردوگاه دانش آموزی این شهرستان زیبنده نیست و باید هرچه زودتر نسبت به بهسازی آن اقدام شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری به نقل ازعبدالنبی یوسفی درنشست روز شنبه با مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: اردوگاه دانش آموزی، چشم انداز بسیار خوبی دارد که رها شده است.

وی با تاکید بر ضرورت بهسازی و تقویت این اردوگاه گفت: با فراهم کردن زمینه های لازم، استان های زیادی تمایل به برگزاری اردوها و دوره های آموزشی خود در این اردوگاه خواهند داشت و فرصت خوبی نیز برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم خواهد شد.

فرماندار گناوه اختصاص 30میلیارد ریال از منابع کمیته برنامه ریزی شهرستان برای نوسازی مدارس را نشان از نگاه ویژه دولت به تقویت زیرساخت های آموزشی دانست و افزود: امیدواریم با جذب منابع ملی شاهد توسعه روزافزون و بهبود نظام آموزشی و تقویت مدارس شهرستان باشیم.

وی بر ضرورت اتمام هرچه زودتر چمن مصنوعی آموزش و پرورش گناوه تاکید کرد و گفت: با توجه به کمبود امکانات ورزشی گناوه تداوم همکاری های آموزش و پرورش برای اختصاص امکانات ورزشی به ورزشکاران شهرستان ضروری است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: سرانه فیزیکی مدارس گناوه 13.6 مترمربع به ازای هر دانش آموز است که تلاش می کنیم این رقم را به میانگین کشوری 4.5 متر برسانیم.

احمد مرادی از بهره برداری چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهرستان گناوه تا پایان سال خبر داد و افزود: پروژه استخر آموزش و پرورش گناوه نیز 30درصد پیشرفت دارد که برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ملی دارد.

وی گفت: پیمانکار احداث کارگاه آموزشی بندر ریگ نیز انتخاب شده و بزودی شاهد آغاز فعالیت آن خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر