يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ادارات ارشاد شهرستان‌های استان بوشهر با کمبود شدید بودجه مواجه‌اند.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در مراسم معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم در حوزه فرهنگ و ارشاد جزو شهرستان های برجسته استان بوشهر است.ماحوزی افزود: در سالی که مزین به نام فرهنگ بود متاسفانه خیلی به مسائل فرهنگی پرداخته نشد امیدواریم با افزایش اعتبارات، سال آینده سال خوبی برای کارهای فرهنگی باشد.
کد خبر: ۸۵۸۶
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ادارات ارشاد شهرستان‌های استان بوشهر با کمبود شدید بودجه مواجه‌اند.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در مراسم معارفه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم در حوزه فرهنگ و ارشاد جزو شهرستان های برجسته استان بوشهر است.

ماحوزی افزود: در سالی که مزین به نام فرهنگ بود متاسفانه خیلی به مسائل فرهنگی پرداخته نشد امیدواریم با افزایش اعتبارات، سال آینده سال خوبی برای کارهای فرهنگی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تنوع کارها در فرهنگ و ارشاد زیاد است، گفت: در سال جاری برخی ادارات ارشاد شهرستان‌ها، اعتبار کمتر از سه میلیون تومان داشتند که واقعا بودجه کمی است.

ماحوزی ادامه داد: برای افزایش نیروی انسانی فرهنگ و ارشاد و همچنین افزایش منابع مالی در حال تلاش هستیم و به زودی معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزرات فرهنگ و ارشاد از استان بازدید خواهد داشت.

وی با تشکر از زحمات سرپرست سابق فرهنگ و ارشاد جم تصریح کرد: دبیری از نیروهای توانمند و مستعد فرهنگ و ارشاد است.

ماحوزی افزود: برای ریاست فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها باید از نیروهای رسمی فرهنگ و ارشاد یا طبق سهیمه‌ای که وجود داشت از دیگر وزراتخانه‌ها استفاده می کردیم و بعد از مطالعه، آقای درویشی را برای خدمت گذاری در جم معرفی می کنیم.

به نوشته ی مهر، در پایان مراسم از زحمات علی دبیری قدردانی و موسی درویشی به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد جم معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر