فکرشهر: مدیر کل ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: در سفرهای کاروان تدبیر و امید بیشترین تلاش برای بهبود خدماترسانی به مردم و رضایتمندی عمومی انجام میشود و از همه توان موجود برای این مهم بهره میبریم.
به گزارش فکرشهر، ناصر امیری در نشست ستاد اجرایی مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر از فعالسازی سامانه 111 در این سفرها خبر داد و افزود: با برنامهریزی و پیشبینیهای به عمل آمده، تمام نامهها از طریق "سیستم الکترونیکی ارتباط مردم و دولت" به دستگاههای اجرایی ارسال خواهد شد و تلاش میکنیم که از جمعآوری نامهها خودداری و با تبلیغات مناسب تلفن 111 را معرفی تا مردم از این طریق مشکلات، درخواستها و گزارشات خود را مطرح و پیگیری کنند.
وی یادآور شد: دستگاههای خدماترسان باید آمادگی کامل برای پاسخگویی مناسب به مردم در طول سفر ریاست محترم جمهوری داشته باشند.
امیری گفت: افرادی که قرار است به مطالبات و درخواستهای مردم از طریق سامانه 111 پاسخ دهند باید آموزشهای تخصصی لازم را ببینند و امیدواریم این مسئله به بهترین شکل انجام شود.
وی خواستار همکاری همه دستگاهها برای خدماترسانی بیشتر و باکیفیتتر به مردم در جریان سفر کاروان دولت تدبیر و امید در استان بوشهر شد.
به گزارش سات استانداری، در این نشست تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی مختلف استان بوشهر نیز ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود، آمادگی دستگاههای اجرایی را برای خدماترسانی بهینه به مردم ابراز داشتند.