شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس ریشتر بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.به گزارش فکرشهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس ریشتر ساعت 17 و 12 دقیقه عصر دوشنبه بوشکان در شهرستان دشتستان را لرزاند.مرکز این زمین لرزه در موقعیت جغرافیایی ۲۸.۷7 درجه عرض جغرافیایی و 51.38 درجه طول جغرافیایی در عمق 16 کیلومتری زمین واقع است.مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر منطقه بوشکان تحت تاثیر لرزش‌های متعدد بوده است و یک زمین لرزه هم امروز این منطقه را لرزاند.
کد خبر: ۸۷۵۲
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس ریشتر بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش فکرشهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس ریشتر ساعت 17 و 12 دقیقه عصر دوشنبه بوشکان در شهرستان دشتستان را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه در موقعیت جغرافیایی ۲۸.۷7 درجه عرض جغرافیایی و 51.38 درجه طول جغرافیایی در عمق 16 کیلومتری زمین واقع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر منطقه بوشکان تحت تاثیر لرزش‌های متعدد بوده است و یک زمین لرزه هم امروز این منطقه را لرزاند.

کاظم مرادی با بیان اینکه زمین لرزه امروز در بوشکان خساراتی را در پی نداشته است، افزود: بررسی ابعاد بیشتر این زمین‌لرزه را در دست پیگیری داریم.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر زمین‌لرزه‌های متعددی منطقه بوشکان را لرزانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر