شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۵۴۳
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر هزینه شده و برای اتمام آن باید ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی مقاتلی روز دوشنبه در جریان بازدید از روند احداث مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر افزود: این اعتبار به صورت مشارکتی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، منابع استانی و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تامین خواهد شد که در ارتقا خدمات بهداشت و درمان عالیشهر نقش شایانی ایفا می‎‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مرکز جامع بهداشتی و درمانی شهرجدید عالیشهر بیان کرد: احداث این مرکز آرزوی دیرینه شهروندان عالیشهری است که با اهتمام ایجاد شده از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور و مدیریت ارشد استان در نیمه نخست امسال مورد بهره‌‏برداری قرار می‌‏گیرد.

مقاتلی افزود: با احداث این مرکز جامع بهداشتی و درمانی ۶۰ هزار نفر از خدمات این مرکز بهره‌مند خواهند شد به همین دلیل تلاش می‌شود این مرکز بزودی آماده بهره‌برداری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، افتتاح این مرکز درمانی خدمتی برای بهبود وضعیت مقابله با کرونا شهر جدید عالیشهر و مناطق حومه است.

مقاتلی افزود: در کنار این پروژه ارزشمند پروژه‌های دیگری نیز در بخش‌‏های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و فضای سبز عالیشهر در دست اجرا است که افتتاح آنها گامی بلند در جهت افزایش سطح رفاه شهروندان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر