يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در تذکر شفاهی به نطق مسعود پزشکیان در مجلس:
فکرشهر: در جایگاه شاکی نشسته و نهادهای نظام از جمله شورای نگهبان که مانع ورود نفوذی ها و نااهلان به حساسترین جایگاه کشور شده را مورد حمله قرار می دهند/ طبیعی است کسی که از قرن گذشته تاکنون از تهران بیرون نرفته، نمی‌داند که قطعی آب و برق در این گرمای سوزان تابستان یعنی چه؟ به جای طراحی برای تشکیل دولت سوم روحانی، جلوی رانت‌خواری‌ها و ویژه‌خواری‌ها را بگیرید...
کد خبر: ۸۹۸۳۷
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف دولت فعلی در زمینه های مختلف به نطق مسعود پزشکیان ـ نماینده مردم تبریز ـ اشاره کرد و گفت: جای شاکی و متهم نباید تغییر کند، رئیس جمهوری که نمی تواند قیمت مرغ و تخم مرغ را کنترل کند، چگونه دنبال تشکیل دولت سوم است.

به گزارش «فکرشهر»، ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (دوشنبه 10 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخی مباحث که امروز در صحن علنی مطرح شد، وهن انقلاب و مردم ایران بود، ظاهراً جای شاکی و متهم تغییر کرده و افرادی که باید در جایگاه متهم به ملت ایران بابت ویرانی ها، برجام ها، غارت اموال مردم در بورس، اختلاس های نجومی، بی اعتبار کردن پاسپورت ایرانی، برادر و باجناق و فامیل سالاری، تحقیر توان ایرانی، بی برقی و بی آبی در جای جای کشور از جمله دشتستان و بوشهر، تعطیلی صنایع و ظلم های دولت ساخته به مردم و جوانان پاسخگو باشد، در جایگاه شاکی نشسته و نهادهای نظام از جمله شورای نگهبان که مانع ورود نفوذی ها و نااهلان به حساسترین جایگاه کشور شده را مورد حمله قرار می دهند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم یادآور شد: همین افراد دیکتاتور هستند که همه چهل و چند سال اخیر دولت را در اختیار داشتند اما باز طلبکارند. مردم در دوره شما روز به روز فقیرتر، گرسنه تر و محروم تر شدند. شما باید پاسخ دهید که چرا در دوره اخیر پارتی بازی و حیف و میل بیت المال بیشتر شده، اما طوری صحبت می کنید که گویا نفت و پول و ثروت کشور در دست دیگران بوده است.

رضایی اضافه کرد: این خوی دیکتاتوری است که اگر رأی بیاورند، مردم خوب هستند و اگر رأی نیاورند یا شورای نگهبان صلاحیت آنها را احراز نکند، فتنه می کنند و سطل زباله آتش می زنند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره بی آبی و بی برقی در استان بوشهر به ویژه در تابستان آینده هشدار داد و گفت: آقایان در کاخ‌های خود نشسته‌اند و نمی‌دانند یک ساعت قطع آب و برق در گرمای سوزان چه بلایی سر مردم می‌آورد و چقدر زجر آور است. آقای رئیس جمهور به جای باندبازی و مهندسی انتخابات و تعیین تکلیف برای رهبری و شورای نگهبان فکری به حال آب و برق و نان و مرغ و تخم مرغ مردم کنید. قیمت مرغ و تخم‌مرغ را نمی‌توانند کنترل کنند دنبال تشکیل دولت سوم خود هستند.

رضایی ادامه داد: طبیعی است کسی که از قرن گذشته تاکنون از تهران بیرون نرفته، نمی‌داند که قطعی آب و برق در این گرمای سوزان تابستان یعنی چه؟ به جای طراحی برای تشکیل دولت سوم روحانی، جلوی رانت‌خواری‌ها و ویژه‌خواری‌ها در پارس جنوبی را بگیرید جلوی تضییع حق جوانان را بگیرید.

وی اضافه کرد: خدا را شکر که مردم ماهیت کرونای انگلیسی را به خوبی شناختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر