دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۹۴۲
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: ارائه برنامه‌های عملی توسط نازمردها از راهکارهای مهم برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس جشمیدی روز چهارشنبه در نشست با نامزدهای انتخابات شوراهای شهر در شهرستان بوشهر افزود: دراین ارتباط نامزدهای انتخابات به جای تخریب، توهین و زیر سوال بردن خدمات دولت‌ها باید برنامه عملیاتی و راهکارهای خود برای رسیدن به نقطه مطلوب را به مردم اعلام کنند. 

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در این شرایط حساس که دشمن در تلاش است ثابت کند ملت ایران از نظام خسته هستند و دلبستگی زیادی به آن ندارند، می‌تواند توطئه های آنها را نقش برآب کند.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: ملت ایران هوشیار هستند و به وعده‌های غیر عملی آشنایی و اشراف دارند به همین دلیل نامزدها و طرفداران آنها با رعایت اخلاق انتخاباتی به جای تهمت، تخریب، توهین و تبلیغ منفی علیه همدیگر اقدام به معرفی برنامه‌ها و ارائه راهکارهای عملی کنند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه نامزدها نباید برای اثبات خود اقدام به تخریب رقبا کنند افزود: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب هرچند برخی مشکلات در جامعه وجود دارد، اما امروز زمان امید بخشی است و تنها از این طریق  ایستادگی مردم رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی انتخاب می‌شود بلکه هر نامزدی که مردم به او رای دهند برای ما محترم است و تسلیم رای مردم هستیم.

جمشیدی گفت: اختلاف نظر و دیدگاه همیشه وجود داشته و دارد  و این تفاوت سلیقه‌ها نباید باعث ایجاد تفرقه شود بلکه در کنار این تفاوت‌ها باید با اتحاد و همدلی زمینه حضور پرشور مردم را در عرصه انتخابات فراهم کرد.

وی ادامه داد: بی طرفی، امانتداری و شفافیت از اصول مهم امر انتخابات و به عنوان خط قرمز به شمار می‌رود و همواره باید از سوی مجریان رعایت شود و در صورت مشاهده تخلف، فرد خاطی در صحنه تغییر می‌کند.

جمشیدی اضافه کرد: تمام روند انتخابات در شهر بوشهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر ، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر