يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۵۹
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امام خمینی با انقلاب اسلامی مردم را بیدار کرد و این انقلاب موجب احیای تفکر دینی ، انسانی و اسلامی درجهان شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز جمعه در آیین سالروز ارتحال امام خمینی در برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزود: انقلاب اسلامی یک تحول  و تفکری جهانی در پایان قرن بیستم ایجاد کرد که نه تنها ایران بلکه منطقه را احیا کرد .

وی یادآورشد: توجه به دین ، خدا و به انسانیت را احیا کرد و مردم دنیا را متوجه انسانیت ، عدالت و حقوق خود نمود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: ملت ایران به رهبری امام بیدار شدند ، ملتی که تحقیر شده بود زیر یوغ استکبار و ظالمان خرد شده بود با استعانت از نهضت عاشورا و با رهبری امام بپا خواستند ، قیام کردند و بر جبهه باطل پیروز شدند.

ایرانی اظهارداشت : در تاریخ ۱۴ خرداد ملت ایران مراد و امام خود را از دست دادد و همانطور که استقبال از این بنیانگذار انقلاب بی نظیر بود بدرقه اش نیز بی نظیر بود .

وی تصریح کرد: این انقلاب بعد از امام با زعامت رهبری فرزانه راهبری شد و با هدایت ایشان در مقابل همه توطئه ها با اقتدار ایستاده است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر معرفی انقلاب ، آرمان و اهداف امام به جوانان و سایر ملتها را رسالتی همگانی  دانست و اضافه کرد ما باید چگونگی شکل گیری انقلاب ، اهداف و برنامه های امام و انقلاب و چگونگی تداوم انقلاب را به نسل های امروز و جوانان منتقل کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر