يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جشنواره مجسمه های شنی در ساحل گناوه به همت کانون فرهنگی تربیتی الزهرا (س) این شهرستان برگزارشد.به گزارش فکرشهر، مدیر کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) گناوه در این برنامه گفت: این جشنواره با همیاری و تلاش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و برای ارتقای روابط اولیا و کانون و بهبود روابط اجتماعی دانش آموزان برپا شده است.رستمی افزود: در زمان حاضر 300 دانش آموز عضو این کانون بوده که در دوره های ویژه علمی فرهنگی و ورزشی فعالیت دارند. وی بیان کرد: تلاش داریم تا دراین کانون دانش آموزان را از طریق فعالیت های آموزشی غیر درسی با فرهنگ و علم آشنایی بیشتری دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۳
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: جشنواره مجسمه های شنی در ساحل گناوه به همت کانون فرهنگی تربیتی الزهرا (س) این شهرستان برگزارشد.

به گزارش فکرشهر، مدیر کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) گناوه در این برنامه گفت: این جشنواره با همیاری و تلاش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و برای ارتقای روابط اولیا و کانون و بهبود روابط اجتماعی دانش آموزان برپا شده است.

رستمی افزود: در زمان حاضر 300 دانش آموز عضو این کانون بوده که در دوره های ویژه علمی فرهنگی و ورزشی فعالیت دارند. 

وی بیان کرد: تلاش داریم تا دراین کانون دانش آموزان را از طریق فعالیت های آموزشی غیر درسی با فرهنگ و علم آشنایی بیشتری دهیم.

وی گفت: با وجود کمبود فضا و مکان فعالیت های ورزشی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان توانسته ایم یک سالن بدنسازی و ایروبیک مجهز را در کانون ویژه بانوان راه اندازی کنیم .

به نوشته ی ایرنا، در این جشنواره بیش از 50 دانش آموز به همراه اولیای خود شرکت و به بهترین و زیبا ترین آثار ساخته شده جوایزی اهداشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر