دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۸۰۴
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با حضور در پای صندوق‌های رای و با رای خود پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و تثبیت کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه ضمن دعوت مردم به حضور به موقع در پای صندوق‌های رای به رسانه ها اعلام کرد: مشارکت بالا و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حتی از شخص انتخاب شده نیز مهمتر است.

وی با تاکید براینکه انتخاب مردم برای همه مهم و محترم است بیان کرد: شخص منتخب مردم مهم است اما مهمتر از آن پشتوانه این فرد است که به چشم می آید.

گراوند تاکید کرد: با تمام توان از آرای مردم که پایه های نظام  را تثبیت می کند صیانت و پاسداری خواهیم کرد.

استاندار بوشهر گفت: نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشیم و قدر این صندوق‌های رای را بدانیم و بدانیم اگر جایی ایرادی وجود داشته باشد تنها از طریق این صندوقهاست که می‌توان ایجاد امید کرد.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای زمینه تشکیل دولتی توانمند که بتواند مشکلات جامعه را حل کند فراهم می‌کنند.

استاندار بوشهر گفت: مردم این استان مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آنها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده و انتظار می‌رود همگی در ساعت‌های اولیه رای گیری در صحنه حاضر شوند.

وی بیان کرد: با حضور به موقع و اول وقت در پای صندوقهای رای علاوه براینکه به وظیفه خود عمل کرده ایم از تجمع بیش از حد و ازدحام نیز پیشگیری کرده ایم.

گراوند ضمن تبریک به دختران و پسران رای اولی گفت: رای اولی‌های استان بوشهر نیز بی صبرانه منتظر اولین مشارکت و تصمیم گیری در تعیین سرنوشت و اعلام نظر خود هستند.

وی تاکید کرد: به طور یقین این رای آنان در عمران و آبادانی کشور موثر خواهد بود.

استاندار بوشهر گفت: در همین راستا هیچ مرد و زن بوشهری فردا ۲۸ خرداد ماه در خانه نماند و برای کمک به دولت آینده و حمایت از نظام جمهوری اسلامی همه در صحنه انتخابات حضور داشته باشیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر