دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نویسنده و کارگردان نمایش میدانی ' ناکو' گفت: پس ازحضور موفق این نمایش درچندین جشنواره این باراین نمایش در بزرگترین رویداد تئاتری ایران حضور می یابد.به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد مظفری روزسه شنبه گفت وگو با خبرنگاران افزود: نمایش میدانی ناکو که پیش از این دردو جشنواره در استان های بوشهر و کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول شده قرار است در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به عنوان نماینده استان بوشهر شرکت کند.وی اظهارکرد: این نمایش به ترتیب روزهای سوم و چهارم بهمن ساعت 16 در محل تئاتر شهر و خانه هنرمندان به اجرای عمومی در می آید.
کد خبر: ۹۰۸۷
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: نویسنده و کارگردان نمایش میدانی ' ناکو' گفت: پس ازحضور موفق این نمایش درچندین جشنواره این باراین نمایش در بزرگترین رویداد تئاتری ایران حضور می یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد مظفری روزسه شنبه گفت وگو با خبرنگاران افزود: نمایش میدانی ناکو که پیش از این دردو جشنواره در استان های بوشهر و کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول شده قرار است در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به عنوان نماینده استان بوشهر شرکت کند.

وی اظهارکرد: این نمایش به ترتیب روزهای سوم و چهارم بهمن ساعت 16 در محل تئاتر شهر و خانه هنرمندان به اجرای عمومی در می آید.

مظفری گفت: این نمایش با رویکردی آیینی و با استفاده از ساختارهای تئاتر ایرانی نگاهی به حضور بوشهری ها در جنگ و دفاع مقدس دارد که در اجراهای عمومی خود نیز با استقبال تماشگران روبرو شده است.

وی اضافه کرد: دراین نمایش فرانک بلورزاده، اسماعیل احمدی، غلامرضا احمدی، کریم آبادی، محمد سراجی، عبدالکریم محمودی، سعید قیطاس و صادق نیک پرست همکاری می کنند.

وی یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر تهیه کننده این اثر است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر