چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۵۰
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: تیم فوتبال پاس بندرگناوه جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اردوی آماده‌سازی در شهر یزد برپا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نماینده تام اختیار تیم پاس گناوه روز شنبه گفت: این تیم که از دو ماه پیش تمرینات خود را جهت حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور آغاز کرده است، ، جهت آمادگی بیشتر یک اردو در شهر یزد نیز برپا کرد.

مرتضی خضری افزود: تیم فوتبال پاس  در این اردو  سه بازی تدارکاتی با نمایندگان استان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی و لیگ دسته اول انجام داد که  به یک پیروزی و دو باخت دست یافت.

وی گفت: پاس در  اولین بازی به دیدار صدر شیمی یزد رفت و با نتیجه  هشت بر پنج  به پیروزی رسید،در دومین بازی  چهار بر سه  مغلوب ایفا اردکان یکی از مدعیان گروه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی شد و در سومین  دیدار به مصاف گلساپوش یزد نائب قهرمان دور گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی رفت که با نتیجه سه برصفر مغلوب شد.

خضری ادامه داد: این تیم  با ترکیبی از بازیکنان بومی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور را دارند در این دوره از رقابت‌های مهم کشوری حضور خواهد یافت.

وی اظهارداشت: کادرفنی و بازیکنان این تیم تمام توان و تلاش خود را بکار خواهند برد که در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشند.

نماینده تیم پاس گناوه یادآورشد:  این تیم با مربی‌گری محمد جامعی به عنوان نماینده گناوه و استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور خواهد یافت و در اولین بازی رسمی خود ۱۵ تیرماه جاری  ساعت ۲۰ و ۳۰دقیقه در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف پارس جنوبی  قهرمان فصل پیش لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خواهد رفت.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باحضور تیم‌های گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، شهرداری بندرعباس، موج سواران نوشهر، فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، شاهین خزر رودسر، سپاهان شهرداری سمنان و ایفا اردکان  از ۱۵ تیر ماه جاری و به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر